“Saya Manusia Biasa. Kami Bergaduh Besar, Abang Terlafaz” – Lafaz Talak Tak Sah, Nur Nilam Kembali Pada Azlan Komeng

Hiburan

“Saya Manusia Biasa. Kami Bergaduh Besar, Abang Terlafaz” – Lafaz Talak Tak Sah, Nur Nilam Kembali Pada Azlan Komeng

Semalam, tular video memaparkan isteri kepada pelakon Azlan Komen iaitu Nur Nilam mendedahkan dirinya sudah bercerai dengan suami punca daripada orang ketiga ataupun disifatkan olehnya sebagai ‘pelacur peribadi’.

Bagaimanapun, semalam, Azlan meluahkan rasa syukur kerana lafaz talak yang dilakukan terhadap isteri tidak sah di sisi undang-undang.

Advertisement

Kata Azlan, tidak sama sekali tidak berniat untuk melafazkan talak cuma keadaan isteri ketika itu sedikit tertekan kerana terlalu memikirkan kewujudan orang ketiga.

Menurut aktor tersebut, orang ketiga tersebut berniat untuk menjatuhkan dirinya memandangkan dia tidak pernah menjalinkan hubungan dengan wanita lain selepas berkahwin.

Saya manusia biasa mana boleh tahan, malam semalam kami bergaduh besar dan abang terlafaz.

Dalam pada itu, Nilam turut berkata dia akan mengheret ‘penyondol’ ini ke mahkamah kerana sudah lama bersabar hingga mendatangkan tekanan kepadanya.

isteri azlan komeng
2 months ago

"Boleh Ke Dari Pelacur Peribadi Jadi Isteri?" - Nur Nilam Akui Dah Cerai Dengan Azlan Komen, 'Penyondol' Punca Rumah Tangga Musnah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...