Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Saya Malu Dipaksa Kencing Dalam Seluar – Fauziah Gaus

gambar seksi fauziah ghaus gaus

Payah beb sebenarnya nak jadi pelakon. Lagi-lagi kalau anda berlakon di bawah pengarah yang bertaraf Professor seperti Prof Razak. Tak percaya? Cuba tanya dekat Fauziah Ghaus tentang wataknya dalam filem terbaru yang bertajuk Rasukan Ablasa.

Sampai hati Prof Razak paksa si cantik manis Fauziah Ghaus nie kencing dalam seluar sebab dirasuk dengan hantu. Confirmlah susah nak buat sebab ceritanya tak seseram mana.

Advertisement

Mungkin ini yang dikatakan di dalam hati Fauziah Ghaus semasa disuruh melakukan aksi tersebut:-

Adeh si Razak nie, pepandai nak suruh aku kencing dalam seluar. Letak jerlah air kosong kat suar aku nie, kan senang nak wat macam aku terkencing. Dahla cerita tak seram langsung, macam manala aku nak terkencing. Dah habis 3 gelen air aku minum nie.

Apa-apahal pun jom kita layan gambar terbaru yang agak seksi si Fauziah Ghaus @ Gaus semasa perasmian filem Rasukan Ablasa ini.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk lihat gambar-gambar comel Fauziah Gaus.

Advertisement

gambar seksi fauziah ghaus gaus

gambar seksi fauziah ghaus gaus

gambar seksi fauziah ghaus gaus

gambar seksi fauziah ghaus gaus

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top