February 27th, 2009

gambar seksi fauziah ghaus gaus

Payah beb sebenarnya nak jadi pelakon. Lagi-lagi kalau anda berlakon di bawah pengarah yang bertaraf Professor seperti Prof Razak. Tak percaya? Cuba tanya dekat Fauziah Ghaus tentang wataknya dalam filem terbaru yang bertajuk Rasukan Ablasa.

Sampai hati Prof Razak paksa si cantik manis Fauziah Ghaus nie kencing dalam seluar sebab dirasuk dengan hantu. Confirmlah susah nak buat sebab ceritanya tak seseram mana.

Mungkin ini yang dikatakan di dalam hati Fauziah Ghaus semasa disuruh melakukan aksi tersebut:-

Adeh si Razak nie, pepandai nak suruh aku kencing dalam seluar. Letak jerlah air kosong kat suar aku nie, kan senang nak wat macam aku terkencing. Dahla cerita tak seram langsung, macam manala aku nak terkencing. Dah habis 3 gelen air aku minum nie.

Apa-apahal pun jom kita layan gambar terbaru yang agak seksi si Fauziah Ghaus @ Gaus semasa perasmian filem Rasukan Ablasa ini.

Sila baca artikel ini sepenuhnya untuk lihat gambar-gambar comel Fauziah Gaus.

gambar seksi fauziah ghaus gaus

gambar seksi fauziah ghaus gaus

gambar seksi fauziah ghaus gaus

gambar seksi fauziah ghaus gaus


Comments are closed.

Loading...