Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Malas Nak Komen Isu Gambar Seluar Dalam – Nora Danish

Sudah agak lama rasanya tersebar gambar yang kononnya milik Nora Danish sedang mabuk di sebuah kelab sehingga menampakkan seluar dalamnya. Namun sehingga hari ini, Nora Danish tidak mengeluarkan sebarang kenyataan, sama ada mengiyakan atau menafikan wanita di dalam gambar itu adalah dirinya.

gambar nora danish

Advertisement

Dan semalam, menerusi BiPop, Nora Danish mengeluarkan beberapa persoalan tentang kesahihan gambar tersebut. Sekali baca, memang ada betul juga kata Nora Danish seperti di bawah:-

Saya nak tanya, adakah gambar yang tersebar di internet itu ada menunjukkan botol arak berselerak? Adakah gambar tersebut menunjukkan gadis berkenaan berada dalam keadaan mabuk, tak ada! Gambar itu juga tidak menunjukkan sebarang tarikh, kononnya dilakukan sekembalinya saya dari umrah. Kebenarannya memang tak ada langsung. Lepas itu kata nampak seluar dalam, kemudian dikaburkan. Saya malas nak komen, lagipun pengurusan MIG Productions, bos saya, David Teo tidak membenarkan saya membuat sebarang ulasan berhubung gambar berkenaan. Cerita di dalam blog itu pun tidak menyebut sebarang nama, lainlah kalau ada nama saya, pasti saya ambil tindakan.

Abang Nara dah tengok gambar tersebut dan segala persoalan yang dikeluarkan oleh Nora Danish di atas memang ada kebenarannya. Memang tak ada gambar botol arak, atau tarikh pada gambar tersebut. Malah gambar tersebut memang samar-samar dan sukar untuk membuat pengesahan siapakah gadis di dalam gambar tersebut. Kata Nora Danish lagi:-

Sekiranya benar itu gambar saya, ramai peminat yang bertanya, apa bukti yang mengatakan saya mabu, mana tarikh yang dikatakan insiden itu berlaku selepas saya balik umrah? Sekembalinya saya daripada umrah, saya tidak terbabit dengan sebarang penggambaran, saya hanya bercuti dengan anak, jadi benda ni memang tak logik.

Dan Nora Danish enggan memberi sebarang pengesahan sama ada gadis di dalam gambar itu adalah dirinya atau pun tidak. Abang Nara itu satu tindakan yang patut dibuat oleh Nora Danish. Lebih baik tumpukan perhatian kepada kerjaya daripada menghabiskan masa melayan cerita sebegini. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

118 Comments

  1. saya ok jer!

    June 7, 2012 at 12:04 pm

    macam desperate je? kesian ND ni.eeuuwww

  2. sayapengingat

    June 6, 2012 at 10:14 pm

    tapi dulu ND pernah janji nak pakai elok skit demi peminat. i swear she announced it once. tapi inikah? haruslah dikutuk. spit and shame urself somewhat.. kesian peminat2 ND jadi confuse. so now FS lebih sempoi and cool down sejak kahwin, i started to love FS! yay!

  3. da boom

    June 6, 2012 at 11:38 am

    ND sebenarnya amek gambar cam tu sebab nak tunjukkan seluar dalam dia pada jejai..nak bangkitkan nostalgia lama lah katakan… mana tau kut jejai cancel kawen ngan si fasha..tapi malang nya bau seluar dalam fasha terlebih dulu menusuk hidung jejai, maka terlepas peluang nora..nak tidak gendong jugak title janda gersang..

  4. MalaysianCareer

    June 5, 2012 at 11:53 pm

    Semua benda nak diselongkar nya…ish3

  5. Raja minah jambu 24jam mengadap computer

    June 5, 2012 at 10:55 pm

    elehhhhhh setakat nampak seluar dalam boleh jadi hot isu !!! lain lah kalau nampak benda tu terngah ngah boleh lah di gembar gembor kn ishhhhhhhhhhh !!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top