Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Saya Mahu Kenal Intan Bukan Sebab Dia Pelakon Dikenali, Ada Sesuatu Unik Dalam Dirinya” – Harris Alif

harris aliff dan intan ladyana

Bagaikan pasangan yang masih lagi menempuhi fasa manis ketika awal bercinta, Harris Aliff mengakui bahawa dia sukar menjelaskan perasaannya terhadap kekasih, Intan Ladyana.

Daripada awal lagi sudah menolak jarak usia sebanyak 17 tahun, Harris mendedahkan bahawa wanita cantik itu memiliki daya tarikan yang istimewa. Lelaki itu juga mementingkan keselesaannya bersama seseorang berbanding hal lain.

Advertisement

“Saya nak kenal rapat dengan Intan bukan sebab dia pelakon dikenali. Ada sesuatu yang unik dalam dirinya. Apabila kenal hati budi, saya melihatnya satu dalam 1,000.”

harris alif bercinta dengan intan ladyana

Mengakui bahawa ramai yang cakap belakang mengenai hubungan tua dan muda tidak akan pergi jauh, namun pelakon lelaki itu mengambil pendekatan untuk tidak ambil pusing mengenai kata-kata nista itu.

Menurut Harris, dia mula rapat dengan Intan sejak awal tahun ini. Meskipun sudah kenal sejak 10 tahun lalu kerana bekerja dalam bidang yang sama, lelaki itu mahu merungkai isi hati wanita itu dengan lebih mendalam lagi.

Walaupun ada bersua muka ketika acara Jom Heboh di Johor dan menaiki bas yang sama, mereka hanya menyapa biasa dan langsung tidak berkata apa-apa selepas itu.

Pun begitu, Harris yang tidak mempunyai nombor telefon wanita itu telah bertindak menghantar mesej langsung kepada Intan pada awal tahun ini, tanpa dia sendiri menduga niat sebenarnya berkelakuan demikian.

“Tak timbul soal saya memendam perasaan atau menyukainya secara senyap. Ia berlaku di luar sedar. Saya sendiri pernah terfikir tidak mungkin Intan mahu melayan lelaki berusia 21 tahun macam saya.”

intan ladyana dan harris alif bercinta

Namun tak sangka, hubungan pasangan itu berjalan dengan lancar dan Intan sendiri mengatakan  bahawa Harris adalah seorang yang matang daripada usianya.

Akui bahawa hubungan yang terjalin ini adalah serius, tetapi pelakon lelaki itu mendedahkan bahawa mereka belum berbincang lagi mengenai soal perkahwinan.

Advertisement

Apa pun, kita doa yang baik-baik sahaja.

Sumber: BH Harian

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. Heri Bote

    June 10, 2020 at 9:09 am

    Kenal 10 tahun lepas? 10 tahun lepas umo ko 11 tahun..intan 28 tahun..haha clearly something is wrong dgn bdk ni..kecik2 dah gatei telor budak ni usha org besor..hadap lah ko intan dgn budak x matang ni..aku bagi 3 bulan je lagi dorang ni hahaha

  2. Anonymous

    June 9, 2020 at 8:29 pm

    Si intan ni dulu ada boipren ank vvip kemana peginya jntan tu

  3. Anonymous

    June 9, 2020 at 12:18 pm

    dari aritu kau sorg je kuar statement nampak sgt batak nak attention. dah dapat tu yang tak abis2 bunyi

  4. Anonymous

    June 9, 2020 at 11:07 am

    Hati2 cinta semusim

    • Anonymous

      June 9, 2020 at 11:17 am

      Buang masa nak nunggu budak tak matang ni, mereput ke tua

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top