Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Langsung Tidak Terima Lafaz Cerai Melalui WhatsApp – Lufya Omar

lufya cerai

Semalam, suami kepada penyanyi dan pelakon Lufya Omar iaitu Dr Che Muhammad Hafiz berkata dia sudah melafazkan cerai melalui WhatsApp dan tindakannya itu hanya memenuhi permintaan isterinya.

lufya dr che hafiz

Advertisement

Namun, Lufya memberitahu dia langsung tidak mengetahui suaminya itu sudah melafazkan cerai melalui aplikasi tersebut seperti yang didakwa. Lufya redha dan menerima ketentuan takdir sekiranya perceraian adalah jalan terbaik buat mereka berdua tetapi biarlah ikatan perkahwinan diakhiri dengan cara yang baik.

Saya terima ketentuan-Nya jika suami mahu menceraikan saya, tetapi biarlah menerusi saluran betul dan melakukannya sebagai lelaki budiman. Jika dia mengambil saya dengan cara baik, maka pulangkan dengan cara yang sama. Jangan cakap dia sudah melafazkan cerai menerusi WhatsApp.

lufya omar bercerai

Saya langsung tak terima lafaz cerai seperti didakwanya dilakukan terhadap saya menerusi WhatsApp. Kalau dia ada memfailkan perceraian, saya pasti ada menerima dokumen berkaitan.

Lufya berharap suaminya itu menunjukkan sikap bertanggungjawab dan melakukan cara yang betul untuk proses bercerai.

Advertisement

Dr Che Muhammad Hafiz

Terdahulu, krisis rumah tangga mereka mula hangat diperkatakan dan menjadi perhatian ramai selepas Lufya menerusi akaun Instagramnya mendedahkan dia telah mengalami kemurungan selepas berkahwin. Lufya turut mendedahkan Dr Che Hafiz tidak menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami dan pernah melakukan penganiayaan yang disifatkan sebagai ‘tidak terjangkau dek fikiran’ terhadap dirinya.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. layila

    September 18, 2019 at 10:36 am

    kalau rasa laki anda tu xreti ikut saluran yang betul ko pegi je la pejabat agama dapatkan khidmat nasihat ustaz pastu nt kalo ustaz suh g mahkamah syariah ko pegi la setelkan apa yang patut ikut saluran yang btul melainkan ko yang nak gantung diri kau camtu then terus panjangkan kt socmed je…. jgn la nk jd sme xbetol cm org laki tu..

  2. cik halia

    September 18, 2019 at 10:19 am

    kalau macam tu kau anggap je dia memang nak ceraikan kau sampai cerita kat org psl ni..tak payah kau nak terhegeh bukak cerita dlm ig ape semua.

  3. haihhh..

    September 18, 2019 at 10:06 am

    haihhhh..ontah lah..

  4. wekkkkkkk

    September 18, 2019 at 9:46 am

    Mcm kes Rihana Oksanalah pulak, “saya tidak menerima surat cerai mengatakan saya sudah dicerai talak tiga”..oohhh…kemonnnnnn..

    Macam nilah Luftya, kalau kau masih syg dia, kau tunggu je dia sampai dia dtg kembali kepada kau, sanggupkah kau hadapi perkara2 yg kau katakan itu iaitu…” dia seorang suami dan pernah melakukan penganiayaan yang disifatkan sebagai ‘tidak terjangkau dek fikiran’ terhadap dirinya.”.

    (ayat tu ada diatas)

    sanggupkah kau menunggu lagi.

    jika x sanggup lagi jadi bini dia, pergi je ke Mahkamah, settlekan sendiri, isi borang…habislah cerita.

    biasalah manusia, jika minta cara baik, lembut gigi dari lidah, jika dah x suka, semua perktaan hina yg yg jrg didgr akan terkeluar semua.

  5. miowmiow

    September 18, 2019 at 9:44 am

    bosannye.. mmg sume nak kene msuk media ke? setel down sndiri brdua x blh ke?? mmg life artis mcm ni ke?? kawin pon kecoh beranak pon kecoh cerai pon kecoh..

    • gampang

      September 18, 2019 at 12:30 pm

      bitch leave the guy and go fuk around. Enjoy your life first and go sucks some dicks before settling down. you deserve better

    • Get a life please

      September 18, 2019 at 2:38 pm

      Eww. What a disgusting advice. Gampang mcm orangnya.

    • Anonymous

      September 18, 2019 at 12:48 pm

      Kenalah kecoh sbb laki dia metrosexual. biar pmpn lain tau. Nanti naye ke org je.

    • Brader cari salah

      September 18, 2019 at 1:48 pm

      Jadah apa metrosexual. Bangang ke apa. Biseksual la bongok hahahhaa

    • JERNIH HEIGHTS SDN BHD

      September 18, 2019 at 2:34 pm

      aku pecah perut ketawa ni

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama