“Saya Khilaf” – Nodai Anak Kandung Berkali-kali, Bapa Mengaku Gagal Kawal Nafsu

Trending

“Saya Khilaf” – Nodai Anak Kandung Berkali-kali, Bapa Mengaku Gagal Kawal Nafsu

Gara-gara tidak mampu membendung nafsu serakah sendiri, seorang bapa mengaku menodai anak kandungnya setiap kali melihat anaknya itu tidur.

Lebih buruk lagi, ini bukanlah kali pertama lelaki itu menodai anak kandungnya yang berusia 15 tahun itu, tetapi sudah masuk kali ke tujuh.

Advertisement

Memetik laporan Utusan, suspek mengakui terdorong menodai anaknya kerana tidak mampu menahan nafsunya setiap kali melihat anaknya tidur.

“Saya khilaf, tidak dapat menahan setiap kali lihat anak saya tidur. Tiba-tiba saja saya terpikir melakukan itu kepada anak saya”

Tidak cukup dengan pengakuan itu, suspek juga turut mengaku menodai anak kandungnya itu pada waktu siang dan malam.

Setiap kali beraksi, suspek selalu mengancam anaknya supaya tidak memberitahukan perbuatan terkutuk itu  kepada orang lain.

Pihak polis juga turut merampas barang bukti berupa satu bantal warna merah muda yang digunakan pelaku untuk menutupi atau menyerkup mangsa.

Gambar Hiasan

Menyingkap kejadian yang membongkar perbuatan jijik suspek, semuanya dikatakan bermula apabila mangsa mengadu kepada neneknya sebelum didorong oleh neneknya untuk membuat laporan polis.

Dalam keterangan kepada polis, nenek mangsa berkata, cucunya diancam akan disiksa atau dipukul kalau perkara itu dilaporkan kepada orang lain.

“Cucu saya ketakutan sehingga melapor kepada saya”

Advertisement

“Saya tidak mahu cucu saya tertekan dan ketakutan dan masa depannya hancur karena perbuatan bapaknya sendiri. Untuk itu perbuatan tersebut saya lapor ke pihak polis”

Kejam sungguh ya..moga kita semua terlindung dari manusia yang membinasakan.

SUMBER

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...