Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Kena Sabar Sikit Lagi – Ziana Zain Kekal Tabah Hadapi Kemelut Perceraian

Meskipun hatinya sudah lama terluka dan menanggung derita, penyanyi Ziana Zain bagaimanapun memberitahu beliau akan terus sabar serta tabah untuk menyelesaikan kes perceraian beliau dengan suami, Armin Zaharin yang masih lagi berlanjutan.

Advertisement

Pagi tadi Ziana telah hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam untuk sebutan keputusan Jawatankuasa Pendamai. Ziana masih mengikut prosedur untuk hadir ke mahkamah walaupun beliau kurang sihat, tetapi Armin tidak hadir tanpa sebarang pemberitahuan.

Tiada apa yang diharapkan lagi oleh Ziana kecuali kerjasama yang baik daripada suaminya itu. Sudah tiba masanya untuk mereka menyelesaikan masalah yang dihadapi dan meneruskan kehidupan masing-masing.

Kalau 20 tahun saya boleh bersabar, jadi sikit lagi saya kena sabar. Kalau kita ada tanggungjawab untuk satu sama lain, kita sepatutnya hadirlah (pada sidang mahkamah hari ini).

Advertisement

Terdahulu, Ziana memfailkan kes perceraiannya dengan Armin selepas lelaki itu enggan berpisah secara baik. Malah, Ziana juga sudah tidak tahan apabila mendakwa Armin sering mengasari anak-anak mereka. Pasangan ini bernikah pada Mei 1998 dan dikurniakan empat cahaya mata bersama.

Sumber Berita : BH ONLINE

Kredit Foto : Roslin Mat Tahir & Muhammad Sulaiman

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

41 Comments

  1. kak melah

    June 29, 2018 at 3:41 pm

    Dayusnyelah jantan ni..orang dah tak nk ko lepaskan je lh..yg menyusahkan hidup perempuan tu nk kene turun naik mahkamah apehal…

  2. Anonymous

    June 29, 2018 at 3:26 pm

    suami dia daddy sangat..please garilah daku

  3. mak c kina

    June 29, 2018 at 11:28 am

    pada yg komen nape tgu 20 thn baru nk cerai…korg kne faham..sbg isteri,kita berhempas pulas menutup segala kekurangan,keaiban suami..isteri setia bkn membabi buta tp memikirkan ank2 yg masih kecil..xkan faham pergolakan ibu ayah..20thn dulu suami masih bekerja ..so ko xjumpa suami ko hari2..jd masa tu ko boleh jaga ank2 ko baik2..bila ank2 dah besar..dia dh tgk apa yg ayh dia buat selama ni..pd ibu pada adik2…so dia bg semangat pd ibu yg dia boleh jg ibu tanpa ayh yg mental mcm tu.
    mgkn ZZ mengharapkan suami berubah kerana ank2..tp kegagalan hidup (hilang pekerjaan) membuat dia lbh terarah utk melepaskan tension dgn cara yg salah

  4. Anonymous

    June 29, 2018 at 10:15 am

    syabas untuk zz, walau aku rasa agak lambat bertindak. menurut kajian aku sendiri, makin ramai spesis laki kat dunia ni tak berkualiti… so, kecapilah idup yg lebih aman dan bermakna tanpa seorang bergelar suami. dosa pun dapat dihindari… sekian, tima kasih.

    • Anonymous

      June 29, 2018 at 10:33 am

      trutama lelaki melayu

  5. wekkkkkkk

    June 29, 2018 at 9:07 am

    x ada siapa yg mahu menikah berakhir dgn pceraian . Kalau kematian tu lain.
    Defendan di panggil utk menyelesaikan bersama dgn baik..mgapa suami x mahu..sbb Armin tu jenis lelaki yg “mkn hasil bini”..

    ZZ kerja, Armin x kerja, uruskan hal anak2..
    mana boleh tahan kalau rezeki ZZ je utk semua benda hndk dibyr.

    Kataknlah pendapatn ZZ dlm RM5 ribu sebulan..4 ribu rgt semua utk family..baki 1 ribu manalh cukup utk wanita retis mcm ZZ ni.

    Jadi jgn slahkan Plaintif dlm hal ini jika Defendan seorg yg ” tidak kesian pada isteri”.
    Lebih baik menjanda…dri terseksa.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top