July 25th, 2018

Apabila pelakon baru Ariff Aziz melamar dan akhirnya bernikah dengan produser terkenal A.aida yang 18 tahun lebih tua daripadanya, ada yang menganggap Ariff hanya ingin mengejar kemewahan dan harta yang dimiliki oleh isterinya itu.

Bagaimanapun, Ariff menegaskan beliau berkahwin dengan A.Aida atas dasar cinta dan bukanlah berlandaskan wang ringgit. Ariff memberitahu beliau juga mempunyai perniagaan sendiri dan mempunyai aset yang dibeli menggunakan hasil titik peluhnya.

Saya berkelulusan dalam bidang multimedia. Selain berlakon saya juga memiliki perniagaan sendiri. Bukan itu sahaja, saya turut mempunyai kereta dan rumah yang dibeli hasil usaha sendiri. Jadi isu berkahwin kerana harta, pangkat ataupun darjat adalah tohmahan tidak berasas segelintir pihak yang tidak mengenali saya dengan lebih dekat.

Tidak pernah sangka akan timbulnya bibit percintaan antara mereka berdua sepanjang tiga tahun berkenalan, Ariff akui sifat manja A.Aida membuatkan hatinya terpikat.

Ariff dan A.Aida selamat diijabkabulkan pada hari Sabtu 21 Julai lalu. Majlis resepsi kedua-dua mempelai  akan diadakan di rumah peranginan A. Aida di Janda Baik, Pahang pada 20 April 2019 sempena tarikh hari lahir produser itu.

Sumber Berita : Utusan Online


45 responses to “Saya Kahwin Bukan Kerana Harta Tetapi Cinta – Suami A.Aida”

  1. Anonymous says:

    oi gosip lain mana. citer lelaki muda kawen pompuan tua. kalau zaman dulu dah kena sumpah seranah atok nenek sebelah rumah. org hilang akal jer sanggup kawin ngan pompuan tua sebaya mak sendiri. tak payah nak bagi contoh nabi kat aku. pompuan ni serupa bini nabi ke.

  2. kak perihatin says:

    selekehlah komen yg berbaur seks. itu jelah yang kau org fikirkan…….cubalah doakan semoga a aida dijaga dengan baik menjelang usia emas dia…..soal dia nak harta a aida….. mungkin itu rezeki dia di atas balasan dia melakukan kebaikan.

  3. Ljoh says:

    Congratulations on your website and I have a great day of training for the delay in love with any other information that may be able indeed this message was sent from My right eye on the couple of the ok ok congratulations on forever the and

  4. Anonymous says:

    dengar desas desus…Wan Ariff ni dua alam…tp more to lelaki dari perempuan. Apa2pun…hanya Allah je yg tahu.

  5. ada aku kesah says:

    emm sy perlukan pendapat
    any experience x sape2 yg pnh kawin dgn laki yg lebih muda?
    nk tahu jugak lebih ramai yg bahagia atau x?

    :)

    • Anonymous says:

      sebelum jwb, awak ada berapa pakwe.

    • Anonymous says:

      sebelum jwb..awak nak “experiance di celah yg mana”..
      byk benda nk terangkan..
      awak ada list tak..yg muda berapa, yg sebaya, yg tua sikit, yg tua2 sgt.

      aku anon yg sama 5.19pm

Loading...