Written by Bella | July 25th, 2018

Apabila pelakon baru Ariff Aziz melamar dan akhirnya bernikah dengan produser terkenal A.aida yang 18 tahun lebih tua daripadanya, ada yang menganggap Ariff hanya ingin mengejar kemewahan dan harta yang dimiliki oleh isterinya itu.

Bagaimanapun, Ariff menegaskan beliau berkahwin dengan A.Aida atas dasar cinta dan bukanlah berlandaskan wang ringgit. Ariff memberitahu beliau juga mempunyai perniagaan sendiri dan mempunyai aset yang dibeli menggunakan hasil titik peluhnya.

Saya berkelulusan dalam bidang multimedia. Selain berlakon saya juga memiliki perniagaan sendiri. Bukan itu sahaja, saya turut mempunyai kereta dan rumah yang dibeli hasil usaha sendiri. Jadi isu berkahwin kerana harta, pangkat ataupun darjat adalah tohmahan tidak berasas segelintir pihak yang tidak mengenali saya dengan lebih dekat.

Tidak pernah sangka akan timbulnya bibit percintaan antara mereka berdua sepanjang tiga tahun berkenalan, Ariff akui sifat manja A.Aida membuatkan hatinya terpikat.

Ariff dan A.Aida selamat diijabkabulkan pada hari Sabtu 21 Julai lalu. Majlis resepsi kedua-dua mempelai  akan diadakan di rumah peranginan A. Aida di Janda Baik, Pahang pada 20 April 2019 sempena tarikh hari lahir produser itu.

Sumber Berita : Utusan Online

45 responses to Saya Kahwin Bukan Kerana Harta Tetapi Cinta – Suami A.Aida

  1. Anonymous says:

    mempunyai perniagaan sendiri, beli rmh dn kereta pun duit sendiri…adakah hutang dlm 35 tahun itu rmh.
    kereta 9 tahun..
    nk tunggu lama tu..kalau dpt yg dh mmg kaya..boleh settle dlm 2 bulan.
    apa2 rezeki kamu dn jodoh kamu skrg ini…selamat berbulan madu.

    9

    0
  2. wekkkkkkk says:

    kenapa Nara letak ayat suami muda. Ckp je suami…org dh tahu.
    mcm bermadu pulak A.Aida tu..laki tua nye mane..
    ???????????????/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    18

    0
  3. zaza says:

    Inilah statement paling meloyakan tekak aku lepas kes dsv berkenan kt laki org
    Semuanya duit.duit.duit.

    15

    0
  4. El says:

    Hati manusia tak de yang tahu, selepas ini tak payah berlakon jadi watak pembantu pelakon sendu lagi

    5

    0
  5. Anonymous says:

    hahahaha….puiiiiii

    4

    0
  6. Anonymous says:

    sok2 a.aida tak dpt bagi anak jgn meroyan.. kang mcm si shah dlm janganbencicintaku jupe lain lupa bini.. hiishh stress aku tgk shah!!! eeehh uppsss lari tajuk

    4

    0
  7. unknown says:

    lain sungguh A.Aida.. what have u done to your face

    9

    0
  8. peace yo says:

    biarlah dia janji bukan laki org sudah, dari DV caras laki org lepas tu go by the flow, phuii

    3

    0
  9. Anonymous says:

    Mesti anak dara byk memendam rasa

    5

    2
  10. Anonymous says:

    setiap kali melihat muka a.aida, hati kita akan tenang sedamai angin bertiup ditepi pantai..

    – abang nara

    2

    0
    • wekkkkkkk says:

      cuba masa balik kpg, ko ckp mcm ni kt mak ko. Gerenti mak…LOL..
      atau balik hari ini, ckp kt bini.

      hahahhaa…lagi 3 jumaat lah ko …

      2

      0
  11. xx says:

    ariff ni bff pnyanyi harris baba tu..geng mata duitan n kejar prmpuan kayaa n suka mnayang kkayaan bini..tpi hariss dpt bini muda cantik…c c ariff dpt sayur kecuttt

    4

    3
  12. WickEd says:

    Dah jodoh kan apa boleh buat…asal tak kacau org punya…ok la dia pun berlakon tak boleh bawak lebih baik mungkin boleh belajar mengarah ke…

    11

    0
  13. Anonymous says:

    takut kaki kejang dn terseliuh nnti. Hati2 ye dgn yg berumur.

    3

    0
  14. shopia lorren says:

    Dah ketentuan yg muda dpt yg tua begitu sebaliknya..X kisahlh yg penting saling memahami n menghormati..pentas dunia je la..

    16

    0
  15. mak cute says:

    ok la bab ko berlakon pun sendu…blh tolong bini blkg tabir…

    5

    0
  16. Anonymous says:

    orang kata masa bercinta semuanya cantik dan best, nanti dah kawin time bergaduh jangan pulak ko gelarkan bini ko “orang tua” kihkihkih…

    5

    0
  17. AKU says:

    bior la dah rezeki dia

    3

    0
  18. Anonymous says:

    ooh syg ku, ini lakimu,
    laki muda kamu, ingin dimanja kamu,
    ohs syg ku, ini laki kamu,
    ingin di manja kamu,

    dtglah dekat dgn ku,
    jgnlah kau kaku,
    buatlah sesuatu,

    agar kau terpaku..
    ohohoh..syg ku

    0

    0
  19. Anonymous says:

    berlaki muda, hati sentiasa gundah gelana…

    2

    3
  20. Anonymous says:

    a aida kena standby kena henjut org muda. aku ni laki aku 35 mmg bole cramp2 hahaha

    1

    1
  21. ada aku kesah says:

    emm sy perlukan pendapat
    any experience x sape2 yg pnh kawin dgn laki yg lebih muda?
    nk tahu jugak lebih ramai yg bahagia atau x?

    :)

    2

    1
    • Anonymous says:

      sebelum jwb, awak ada berapa pakwe.

      0

      2
      • Anonymous says:

        sebelum jwb..awak nak “experiance di celah yg mana”..
        byk benda nk terangkan..
        awak ada list tak..yg muda berapa, yg sebaya, yg tua sikit, yg tua2 sgt.

        aku anon yg sama 5.19pm

        1

        1
  22. Anonymous says:

    dengar desas desus…Wan Ariff ni dua alam…tp more to lelaki dari perempuan. Apa2pun…hanya Allah je yg tahu.

    2

    0
  23. Ljoh says:

    Congratulations on your website and I have a great day of training for the delay in love with any other information that may be able indeed this message was sent from My right eye on the couple of the ok ok congratulations on forever the and

    0

    2
  24. kak perihatin says:

    selekehlah komen yg berbaur seks. itu jelah yang kau org fikirkan…….cubalah doakan semoga a aida dijaga dengan baik menjelang usia emas dia…..soal dia nak harta a aida….. mungkin itu rezeki dia di atas balasan dia melakukan kebaikan.

    9

    0
  25. Anonymous says:

    oi gosip lain mana. citer lelaki muda kawen pompuan tua. kalau zaman dulu dah kena sumpah seranah atok nenek sebelah rumah. org hilang akal jer sanggup kawin ngan pompuan tua sebaya mak sendiri. tak payah nak bagi contoh nabi kat aku. pompuan ni serupa bini nabi ke.

    4

    0

Leave a Comment

Optional