Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Saya Juga Alergi Kepada Perkara Bodoh..” Sarah Hildebrand Alami Alahan Teruk Akibat Cuaca Tidak Menentu

Sarah Hildebrand

Gara-gara cuaca tidak menentu dialami negara pada ketika ini, pelakon Sarah Hildebrand dilaporkan telah mengalami alahan teruk.

Sarah atau nama sebenarnya Nur Sarah marie Hildebrand Asyraf Hildebrand,31, berkongsikan perkembangan kesihatannya yang terkini menerusi sebuah hantaran di Instagram untuk tatapan peminat.

Advertisement

Dalam entri tersebut, dia dilihat sedang menerima gas nebulizer di sebuah klinik.

“Cuaca sekarang tidak menentu sejak kebelakangan ini, dari keadaan panas tiba-tiba hujan lebat, setiap hari macam ni. Cuaca tidak menentu menyebabkan penyebaran habuk, debu serta kulat disebabkan cuaca lembap..”

Sarah dalam pada itu sempat memberitahu bahawa dia juga mengalami alahan kepada perkara-perkara bodoh dan mengarut seperti yang sedang melanda negara sejak kebelakangan ini.

Meninjau ruangan komen, ramai peminat serta pengikut media sosial pelakon Pujaan Hati Kanda itu mendoakan kesihatan Sarah kembali pulih seperti biasa.

Sekadar info, Sarah merupakan wanita kacukan Melayu-Amerika dan telah mendirikan rumah tangga bersama seorang jejaka berdarah kacuka Filipina-Amerika, Otto Gillen pada 3 November 2019.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. tecit

    April 23, 2021 at 11:11 am

    same la kite sarah. hidung sokmo laa tersumbat. dah tido duduk pon tersumbat sokmo. asthma on alergic. bile sejuk sgt die trigger hidung tersumbat. tp so far blom asthma attack lgi la. mintak jauhhh. xpasti la aku ni ashtma alergic ke atau ade resdung ke sinus ke. haihhh. blom ade rezeki nak ke pakar lgi. tahan jelahh buat mase ni.

  2. Alergik?

    April 23, 2021 at 3:55 am

    Semakin negative pulak budak ni

  3. ghadisk

    April 22, 2021 at 4:18 pm

    sya plh alergik pd tudung terbang

  4. Anonymousjugak

    April 22, 2021 at 4:14 pm

    Dia ni macam angkuh

  5. Anonymous

    April 22, 2021 at 2:52 pm

    Dan salah satu perkare bodoh itu ialah kau sendiri. Jadi kau allergic kat diri sendiri lah kirenye sarah hildebrand. Ke kau rase dalam dunie ni kau sorang je cerdik n orang lain semue bodoh? Ooo patot la. Patotlah kau pon dah x berhijab. Elok sngtla dgn kau yg bodoh tu. Eh eh eh eh eh kecam orang lain sendiri c nak ubah ?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama