Saya Ingin Menyelamatkan Perkahwinan Kami – Chef Riz

Hiburan

Saya Ingin Menyelamatkan Perkahwinan Kami – Chef Riz

Aduh. Sedih pula mendengar cerita pergolakan di dalam rumah tangga Chef Riz dan Ana Dahlia ini. Bukan apa, pasangan ini memang nampak sangat sepadan dan saling melengkapi antara satu sama lain. Diharap perkahwinan mereka dapat diselamatkan dan tidak berakhir dengan perpisahan.

chef riz ana dahnlia

Advertisement

Chef Riz enggan mengesahkan dakwaan yang mereka berdua sudah mengambil borang penceraian di Mahkamah Rendah Syariah Kajang. Namun Chef Riz mengakui yang ada perselisahan faham antara mereka berdua. Kata Chef Riz kepada Kosmo:-

Biasalah dalam perkahwinan, sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula hubungan suami isteri. Memang kami ada perselisihan faham dan saya ingin menyelamatkan perkahwinan kami. Saya sayangkan dia (Ana) dan saya harap jodoh kami panjang. Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu, tunggu sahajalah perkembangannya.

chef riz ana dahnlia

Semoga usaha Chef Riz akan berhasil dan hidup mereka akan kembali bahagia seperti awal perkahwinan dulu. Sama-samalah kita doakan agar jodoh mereka kekal. Dah berkahwin ini, kena banyak tolak ansur dan cuba memahami. Tak ke gitu?

P.S: Taufan Sandy di bandar New York

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

110 Comments

  1. entah la

    November 1, 2012 at 9:13 am

    aku bkn nak mengata lar…tp aku pun ada ternampak si ana nie duk berpegang tangan dgn seseorg…tah lar dah jd bini org pun bt hal lg…

    • kaka

      November 2, 2012 at 11:53 am

      knp kame membuat dakwaan yg palsu.

  2. Hawa

    October 31, 2012 at 10:15 pm

    Pompuan ni yg x ngaku mak pak dia kan masa 1st marriage? Pasai mak pak dia org susah? Buat perangai lg? Dasar

    • gugu

      November 2, 2012 at 11:51 am

      knp hawa menfitnah

  3. Ana Dahlia Ros Chrisantemum

    October 31, 2012 at 6:26 pm

    Waaaakakakaka…. memang inilah saat yang ku tunggu-tunggu, lepeh pueh duit bapak laki aku dikebas, aku pun angkat kaki bersama ex bf ku… Bye-bye chef nazri dan chef wan, trim kaseh atas duet ringgit kamu..aloha celote bebe

  4. Raja minah jambu 24jam mengadap computer

    October 31, 2012 at 5:47 pm

    Minah jambu agak la kan si ana ni takot nk beranak atau dia tk mahu beranak …..semua orang kawin nk anak pe tapi mungkin si ana ni takot nk beranakkkkkkkkk pas tu kasi alasan tk boleh ada anak atau pon kasi alasan lom ada rezeki……balek baleh itu je lah alasan artist2 pompan ni ….pas tu senang2 je nk ambek anak angkat…….! or mungkin si chef riz ni ganas sangat takkkkkk kt atas katil sampai ana terjatoh katil ape kate peminat2 ???????/

  5. Biarlah Rahsia

    October 31, 2012 at 5:26 pm

    Aku slalu nampak ana dahlia dkt Rootz. huhuhu

Loading...