Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Hanya Menjadi Diri Saya Sendiri – Salamiah Hassan

Tersentak juga Abang Nara membaca kata-kata Salamiah Hassan yang kini berusia 61 tahun di dalam Berita Harian hari ini.. Ini semua gara-gara suara orang ramai yang menyatakan dirinya tidak sedar diri kerana sering bergaya seksi. Bagi Salamiah, dia hanya menjadi dirinya sendiri.

salamiah hassan

Advertisement

Antara kata-kata ibu kepada Atilia ini ialah:-

Bukan tiada yang menegur cara saya berpakaian dan mengatakan penampilan saya tak sesuai dengan usia. Mereka ini hanya pandai mengata dan menilai orang dari sudut luaran, tapi tahukah mereka apa yang saya lalui sepanjang kehidupan ini? Lantaklah apa yang mereka nak kata. Saya hanya menjadi diri saya sendiri. Rasanya saya tak adalah seseksi yang dikatakan. Inilah penampilan saya sejak dulu. Kalau bertudung pun tapi tak ikhlas, tak guna juga.

Memang tegas benar kenyataan Salamiah Hassan ini. Mungkin pengalaman hidup yang dilalui mengajar dirinya untuk menjadi seseorang yang berpendirian sebegini. Mungkin kehidupan tanpa seorang suami selama 25 tahun membuatkan Salamiah pandai berdikari. Semoga Salamiah terus hidup sihat dan dipanjangkan umurnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

352 Comments

  1. Serbanistas Kacak

    August 9, 2012 at 11:06 am

    “..bertudung tapi tak ikhlas, tak guna juga” wat de hell is dis! MAKCIK SALAMIAH..bertudung tu wajib.. tak kira la ikhlas ke tidak..walapun tak ikhlas..kena pakai..lama2 datang la rasa ikhlas tu..mane lagi penting..pakai kena ikhlas ke..rambut kena bakar dlm neraka..makcik pilih la yang mana satu

  2. lili

    August 5, 2012 at 12:42 am

    biar la kat dia….yang korang dok mengata dia korang la dapat dosa…tu hak dia dengan Tuhan

  3. Anonymous

    July 27, 2012 at 5:40 am

    Mula2 aku x tau pun sape nenek tua ganyut ni. . Lepas aku tgk masterchef dpt aku rumuskaan yg nenek ni insan yg paling berlagak skali dengan gaya mukangn ckp ko mmg x bole blah siot. . Nmpak sgt cetek pemikiran ko. . Nnt dalam kubur kalo malikat tanye knape ko x pkai tudung ko jawab la ngn malaikat tu ‘kalo pakai tudung pun x ikhlas tak guna gak’ bangang punya statement. . Jgn terlampau mendongak ke langit ingat dimana tempat ko berpijak. .

  4. Anonymous

    July 27, 2012 at 5:33 am

    Bodoh punye nenek

  5. Rai

    July 23, 2012 at 6:36 pm

    aslm..tak perlula kita mengutuk, mengumpat keji sesama kita. sebaik2nya kita bersama-sama mendoakan agar kak salamiah mendapat hidayah dari Allah. mungkin dia yg anda pandang serong itu mendapat tempat d syurga krn dan kita yang merasa diri baik ini pula menjadi penghuni d neraka…Hanya Allah yg tahu d mana kedudukan kita kelak. wslm

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama