“Saya Fikir Kebaikan Dia” – Suami Ditangkap Khalwat, Wanita Rela Jadi Penjamin di JAIS

Gaya Hidup

“Saya Fikir Kebaikan Dia” – Suami Ditangkap Khalwat, Wanita Rela Jadi Penjamin di JAIS

Tular di media sosial baru-baru ini apabila seorang wanita meluahkan rasa sedih kerana suaminya telah ditahan oleh Jabatan Agama Islam kerana berkhalwat dengan wanita lain.

Cerita wanita itu lagi, dia terpaksa pergi ke Pejabat Agama berkenaan bagi mengikat jamin suaminya agar tidak dimasukkan ke dalam penjara.

Advertisement
wanita ikat jamin suamiSumber : TikTok  

Katanya, dia berasa dikhianati oleh orang tersayang dan hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu apa yang tersimpan di dalam hati.

Menjengah ke ruangan komen hantaran video tersebut, netizen tampil bertanyakan kepada wanita itu tentang kesanggupannya untuk menjadi penjamin bagi suaminya.

Jelas wanita itu, hatinya memang hancur dengan perbuatan pasangannya namun memikirkan kembali kebaikan yang pernah dibuat lelaki itu, dia cuba untuk reda.

TikTokSumber : TikTok  

Saya mungkin hancur (hati) tapi saya masih fikir kebaikan yang pernah dia buat. Nak menangis tak guna, kena terima fakta orang yang kita sayang tak cintakan kita.

Dalam pada itu, ramai juga yang memberi nasihat dan kata-kata semangat agar wanita itu tabah menghadapi dugaan serta cabaran dalam rumah tangga yang dibinanya bersama lelaki itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

anak dara sounds so cheap
2 bulan lalu

“Bunyi Macam Murah Sangat” - Gadis Gen-Z Ini Luah Rasa ‘Annoying’ Dipanggil Sebagai Anak Dara?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...