Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Dan Suami Tidak Teburu-Buru Dapatkan Cahaya Mata – Izara Aishah

Lebih setahun mendirikan rumah tangga, pelakon jelita Izara Aishah dan suaminya, Adib Khalid mengakui sudah bersedia untuk mendapatkan anak. Namun, mereka tidak mahu terburu-buru meskipun sering diajukan soalan tentang cahaya mata.

Advertisement

Tidak pernah merancang, pasangan ini tidak kisah sekiranya dikurniakan zuriat cepat atau lambat.

Saya dengan Adib tidak terburu-buru pun untuk mendapatkan cahaya mata. Kami pun tidak pernah merancang apa-apa. Kerana kami tidak pernah merancang, jadi saya dan suami menerima dengan hati terbuka sekiranya dikurniakan cahaya mata dalam masa terdekat.

Berkahwin pada 17 November tahun lalu, pengalaman bergelar isteri dan berumah tangga adalah yang paling indah buatnya.

Pastinya setiap pasangan yanng sudah berkahwin akan memasang impian untuk menimang cahaya mata. Namun rezeki semuanya terletak di tangan Tuhan. PerancanganNya adalah yang terbaik.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Nini

    December 24, 2018 at 9:19 pm

    Tak suka n benci sekali pun jgn sesekali terkeluar perkataan yg tak elok akibatnya kualat nnti.
    Tak perlu risau itu semua Allah maha kuasa,yg penting selalu titipkn doa…sabar n istiqomah..hormat kpd ibu bapa, org tua n masyarakt keliling hidup pasti barokatullah Aaminn…

  2. Akak Kantin 2.O

    December 24, 2018 at 8:03 pm

    xsangka akak…iblis n syaiton zaman skrg dah teror masuk blog n komen2 gosip artis…
    -faraj
    -Anon 4:48pm
    -izarak
    jika xmampu ungkap kan kata2 baik dan sopan..lebih baik diam..xtakut ke apa yang korang cakap tu berbalik kat diri sendiri..

  3. izarak

    December 24, 2018 at 4:52 pm

    bukan terburu2,tp korang dua ekor mandol!

  4. Anonymous

    December 24, 2018 at 4:48 pm

    syglah kalau merancang, ko kn cantik, baka paki, mesti anak2 comel, tpi laki ko x kacak, boleh ke dpt comel..tpi x apa, asalkan sempurna cukup sifat dan sihat si bayi tu.
    NNti dh lepas 5 taon kalau x dpt, pasti gelabahkan..

  5. faraj

    December 24, 2018 at 4:46 pm

    Kalau ada kena mengena dgn Siti…..gi Mampossssssss

    • Anonymous

      December 24, 2018 at 11:09 pm

      Knp dgn Siti? Habis ko suka siapa? Uqasha Senrose? Nora Danish? Yassin Scenario?

    • Anonymous

      December 25, 2018 at 12:14 pm

      Jawapan2 sememeh gila…. meluat.

    • Anonymous

      December 24, 2018 at 11:11 pm

      Muka je cantik Izara ni tapi cara bercakap mmg fail. Minah rempit versi utara.

    • Faraj

      December 24, 2018 at 11:48 pm

      Tak tahu nape benci sgt gsn Siti..dh lah ckp omputih bodo..pastu rampas plak..kalau rampas mcm Dato Muzaffar ..puas ati lah…ni mcm Getah pemadam..

    • vidalaknat

      December 25, 2018 at 7:53 am

      laki dia mandul kot? pasai tu le tak terburu-buru

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top