Written by Bella | December 24th, 2018

Lebih setahun mendirikan rumah tangga, pelakon jelita Izara Aishah dan suaminya, Adib Khalid mengakui sudah bersedia untuk mendapatkan anak. Namun, mereka tidak mahu terburu-buru meskipun sering diajukan soalan tentang cahaya mata.

Tidak pernah merancang, pasangan ini tidak kisah sekiranya dikurniakan zuriat cepat atau lambat.

Saya dengan Adib tidak terburu-buru pun untuk mendapatkan cahaya mata. Kami pun tidak pernah merancang apa-apa. Kerana kami tidak pernah merancang, jadi saya dan suami menerima dengan hati terbuka sekiranya dikurniakan cahaya mata dalam masa terdekat.

Berkahwin pada 17 November tahun lalu, pengalaman bergelar isteri dan berumah tangga adalah yang paling indah buatnya.

Pastinya setiap pasangan yanng sudah berkahwin akan memasang impian untuk menimang cahaya mata. Namun rezeki semuanya terletak di tangan Tuhan. PerancanganNya adalah yang terbaik.

Sumber Berita : Harian Metro

13 responses to Saya Dan Suami Tidak Teburu-Buru Dapatkan Cahaya Mata – Izara Aishah

  1. faraj says:

    Kalau ada kena mengena dgn Siti…..gi Mampossssssss

    6

    9
  2. Anonymous says:

    syglah kalau merancang, ko kn cantik, baka paki, mesti anak2 comel, tpi laki ko x kacak, boleh ke dpt comel..tpi x apa, asalkan sempurna cukup sifat dan sihat si bayi tu.
    NNti dh lepas 5 taon kalau x dpt, pasti gelabahkan..

    4

    8
  3. izarak says:

    bukan terburu2,tp korang dua ekor mandol!

    1

    17
  4. Akak Kantin 2.O says:

    xsangka akak…iblis n syaiton zaman skrg dah teror masuk blog n komen2 gosip artis…
    -faraj
    -Anon 4:48pm
    -izarak
    jika xmampu ungkap kan kata2 baik dan sopan..lebih baik diam..xtakut ke apa yang korang cakap tu berbalik kat diri sendiri..

    21

    0
  5. Nini says:

    Tak suka n benci sekali pun jgn sesekali terkeluar perkataan yg tak elok akibatnya kualat nnti.
    Tak perlu risau itu semua Allah maha kuasa,yg penting selalu titipkn doa…sabar n istiqomah..hormat kpd ibu bapa, org tua n masyarakt keliling hidup pasti barokatullah Aaminn…

    4

    0
  6. Anonymous says:

    Tak suka Izara ni, tengok waktu interview percakapan amat low class!

    5

    0
    • Akak Kantin 2.O says:

      xsemua orang boleh public speaking…Jangan kata artis..golongan profesional Dr/menteri pun ada yang berucap mcm entah ape2..Contoh akak boleh bagi mcm Zahid Hamidi..ucapan dia sangat kosong dan adakala terpesong..

      8

      0
  7. Anonymous says:

    saja nak cakap, izara antara artis yang kita tak minat. next

    1

    1

Leave a Reply to Anonymous - Cancel

Optional