Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Dan Mawar Masih Berkawan – Fizo Omar

fizo doakan jodoh terbaik mawar

Bercerai bukannya bermaksud kita harus bermusuhan, contohnya seperti pelakon Fizo Omar yang masih berkawan baik dengan bekas isterinya Mawar Karim demi kebahagiaan anak mereka, Wan Maryam.

fizo doakan jodoh terbaik mawar

Advertisement

Fizo berkata, walau apa pun yang terjadi sebelum ini, dia dan Mawar menolak tepi ego serta masalah mereka dan mengekalkan hubungan baik.

Keputusan mahkamah untuk hak penjagaan sementara dah keluar. Alhamdulillah, adalah giliran-gilirannya untuk anak bermalam dengan saya seperti waktu hujung minggu. Sesibuk mana pun, rindu pada anak ini lain macam sikit. Jadi bila dah jadi macam ini saya lebih hargai masa dengan anak saya.

Saya dan Mawar masih berkawan lagi pun rumah kami dekat sahaja. Jadi jumpa, ambil anak dan kadang-kadang ada juga mesej tetapi lebih kepada anak.

Advertisement

Pada masa yang sama Fizo turut mendoakan agar Mawar dapat jodoh yang terbaik. Baguslah jika terus berkawan dan tidak bermasam muka demi melaksanakan tanggungjawab sebagai ibu bapa. Semoga keharmonian hubungan mereka berdua ini kekal selamanya.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. Anonymous

    September 19, 2019 at 2:52 pm

    Pot pet pot pet mat budu ni. Senyap la!

  2. mak jemmmms

    September 19, 2019 at 2:47 pm

    kesian. anak tpaksa jadi mangsa. mcm tu la perempuan ni. asik kita ja yang makan hati. last2 tepaksa pilih jalan terbaik klo xde yg nk mengalah.

  3. Anonymous

    September 19, 2019 at 2:40 pm

    Berkutik balik mamat ni. Aura mekah dah abes ekk?

  4. Anonymous

    September 19, 2019 at 2:37 pm

    sudah le bruh hang xpyh jd pakcik bawang. hang tu pelakon ja. job pn tk seberapa. ehh tahu le ex ko tu nk idop. rimas makk!

  5. Anonymous

    September 19, 2019 at 2:35 pm

    Bunyik bali ko ni buduuuu!! Next?

    • Kan!

      September 19, 2019 at 2:56 pm

      Masih? Xhabis2 lgi berkesah psl bekas bini. Padahal bini syok bebas tanpa laki yg sesak kepala. Lol

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top