November 9th, 2015

Selepas beberapa siri gosip yang mengatakan Zul Ariffin sedang bercinta dengan Zahirah MacWilson  lebih-lebih lagi apabila foto mereka berpegangan tangan tersebar, ramai yang ingin tahu apa sudah jadi pada hubungan percintaan Zul bersama kekasihnya Gayatri Su Lin Pillai. Menjawab persoalan itu, Zul akhirnya mengakui beliau dan Gayatri sebenarnya sudah lama berpisah.

Saya dengan dia (Gaya), kami sudah lama tiada apa-apa hubungan. Masing-masing pun dah move-on.

Berbicara mengenai hubungan beliau dan Zahirah serta isu yang bangkit selepas foto mesra mereka menjadi viral, Zul sama sekali tidak melatah dan menganggap ia sebagai satu perkara biasa apabila bergelar anak seni.

Kami masih baru sangat. Rapat. Tapi tiada apa yang boleh dikongsi lebih-lebih. Saya tak marah tentang orang ambil gambar kami ketika itu. Itu perkara biasa. Sedangkan kalau saya ambil gambar dengan mak saya pun pernah jadi isu.

Sebagai seorang anak seni, itu antara cabaran dan dugaan yang kami terpaksa hadapi di mana orang seperti kami sentiasa diperhatikan.

Akhirnya segala persoalan sudah terjawab, apa nak buat mungkin jodoh Zul Ariffin dan Gayatri tidak panjang. Kata orang jangan di ingat kisah lama, masing-masing dah move on bukan? Zul pun sudah bertemu pengganti. Heh..

Sumber Berita: Malaysian Digest


Comments are closed.

Loading...