“Saya Dah Cut Off..” – Ingin Menghormati Rumah Tangga, Muaz Zabir Tidak Lagi Berhubung Dengan Bella Astillah

Hiburan

“Saya Dah Cut Off..” – Ingin Menghormati Rumah Tangga, Muaz Zabir Tidak Lagi Berhubung Dengan Bella Astillah

Susulan kontroversi ‘panas’ yang melanda aktor muda ini, Muaz Zabir berkata dirinya sudah tidak menjalinkan sebarang hubungan bersama pelakon dan penyanyi Bella Astillah.

Lama tidak berhubung

Menurut aktor berumur 27 tahun ini, kali terakhir dirinya dan Bella berhubung adalah ketika kontroversi berkait hubungan sulit mereka tular di media sosial. Malah, dia sudah tidak berhubung dengan keluarga dan sahabat rapat aktres tersebut.

Advertisement

Saya sudah lama tidak berhubung dengan dia (Bella) sejak isu ini timbul. Bukan hendak putuskan hubungan sebagai kawan, cuma saya perlu hormat rumah tangga orang.

 

Saya sudah cut off (dengan Bella). Ketika isu ini mula diperkatakan sahaja dia ada hubungi untuk berbincang, selepas itu, tiada.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Muaz zabir (@muaz.zabir)

Minta maaf sekali lagi

Dalam pada itu, Muaz turut mengaku kesalahan yang dibuat kerana telah masuk campur dalam urusan rumah tangga seseorang. Tambahan pula, dia turut berjanji untuk tidak mengulangi kesilapan itu lagi.

Saya terkejut dengan apa yang terjadi, malah, langsung tak pernah terfikir. Saya tak boleh elak, tapi sedar ada kesalahan dilakukan.

 

Sekarang, saya sudah reda dengan apa yang terjadi. Ini berlaku tahun lalu, jadi saya memohon maaf dan berjanji tidak akan mengulanginya lagi.

Terdahulu, seorang individu tampil mendedahkan hubungan sulit antara Muaz dan Bella di media sosial. Namun begitu, Bella menafikan hubungan tersebut dan menjelaskan ia hanya lakonan untuk membuat suaminya, Aliff Aziz cemburu.

Selain itu, kami kongsikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

bella astillah
3 weeks ago

"Saya Bukanlah Orang Baik, Tetapi Saya Tidak Munafik" - Bella Astillah Akui Tak Akan Pura-Pura Baik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...