Saya Dah Cuba Pelbagai Cara Selamatkan Rumah Tangga Tapi Tak Berhasil – Noor Nabila

Hiburan

Saya Dah Cuba Pelbagai Cara Selamatkan Rumah Tangga Tapi Tak Berhasil – Noor Nabila

Tiada pasangan di dunia ini yang mahukan perkahwinan dibina berakhir dengan penceraian. Adat berkahwin biasalah ada gaduh-gaduh, perselisihan faham dan pertelingkahan. Namun jika suami dan isteri berkomunikasi, semua masalah boleh diselesaikan. Walaupun begitu, kadangkala kita sudah melakukan pelbagai cara untuk menyelamatkan rumah tangga, namun jika hanya sebelah pihak yang berusaha, maka masjid yang dibina akan runtuh jua.

nabila sharnaaz

Advertisement

Itulah yang terjadi kepada perkahwinan Noor Nabila dan Sharnaaz Ahmad. Telah lebih setahun tidak tinggal bersama, Nabila telah melakukan pelbagai cara untukk menyelamatkan rumah tangga mereka, namun sayangnya ia tidak berhasil. Kata Nabila:-

Apabila memfailkan permohonan cerai, ini bermaksud saya sudah bersedia dengan apa jua keputusan. Tapi apabila semalam dia tidak setuju untuk berpisah, saya perlu menghormati keputusan mahkamah dan ikut prosedur yang ditentukan.

Saya percaya setiap yang terjadi ini ada hikmah di sebaliknya dan semuanya takdir Allah. Setiap pasangan yang berkahwin, sudah pasti tidak mahukan penceraian. Saya dah cuba pelbagai cara untuk selamatkan rumah tangga ini namun ia tidak berhasil.

Sekarang biarlah saya fokus terhadap anak dulu. Apa sahaja yang terjadi antara saya dan Sharnaaz, akan tetap utamakan anak kami

nabila sharnaaz

Tambah Nabila lagi, keputusan untuk bercerai ini telah pun dipersetujui bersama. Siap ada perjanjian penceraian lagi. Kata Nabila:-

Sejujurnya kami memang ada berbincang dan bersetuju untuk bercerai. Walhal sebelum memfailkan penceraian, dia terlebih dahulu menghantar perjanjian penceraian kepada saya.

Saya musykil jika dia masih sayangkan perhubungan ini dan ingin menyelamatkan rumah tangga kerana kami sudah tiada lagi persefahaman.

Biarlah masalah yang berlaku ini hanya kami berdua sahaja yang tahu. Dia tahu mengapa saya mengambil tindakan ini. Saya harap orang luar tidak membuat sebarang spekulasi

nabila sharnaaz

Pasti Nabila telah pun berfikir semasak-masaknya sebelum membuat keputusan ini. Bukan mudah untuk menekadkan hati bercerai, lebih-lebih selepas mempunyai cahaya mata hasil perkahwinan tersebut. Semoga urusan penceraian ini dipermudahkan untuk kedua-dua pihak. Sama-sama kita doakan. Sumber Harian Metro.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

23 Comments

  1. Anonymous

    September 13, 2019 at 4:01 pm

    Tak semua perempuan layak dijadikan isteri atau boleh dijadikan isteri…ingat tu. huhu

  2. Anonymous

    September 13, 2019 at 3:47 pm

    Teringat kes Nedim dgn bekas bini dia. Lepas cerai, bini dia terus rembat kerabat terengganu. Cash is king lah bro… Pompuan gini dia high maintenance. Ko sengkek memang satu keturunan dia pulaukan kau. Pompuan ni tak sesuai di buat bini. Biar adik beradik dia bagi dia makan. Takpun tunggu dia kawin dgn Sultan Kelantan sendiri

    • Akak Kantin

      September 13, 2019 at 3:59 pm

      Sesuai meh dia dengan kerabat kelantan…tengok gaya kerabat kelantan pun tak teringin..

    • Anonymous

      September 13, 2019 at 5:27 pm

      Dan bekas isteri kerabat tu makcik dorang ni. Noorintanz tu..pusing2 situ juga.. Hehe.

  3. Anonymous

    September 13, 2019 at 3:39 pm

    Acah innocent ke nabila bunyi nye nak salahkan sharnaz semua ye.. Keluarga ego.

  4. polaan

    September 13, 2019 at 3:31 pm

    yela tu kaknabbbbbb

  5. Anonymous

    September 13, 2019 at 3:20 pm

    xtahu la kenapa, tapi aku xska la dia nii…

Loading...