“Saya Dah ‘Behave’ Sebaik Mungkin, Apa Lagi Salah Saya..” – DSV ‘Penat’ Dikecam Netizen

Hiburan

“Saya Dah ‘Behave’ Sebaik Mungkin, Apa Lagi Salah Saya..” – DSV ‘Penat’ Dikecam Netizen

Usahawan kosmetik sensasi yang juga dikenali sebagai Presiden Netizen di dalam program Big Stage 2022 iaitu Datuk Seri Vida terus menerus dikecam oleh netizen.

Advertisement

Sebab dirinya dikecam adalah kerana keterbukaannya memberi komen serta pandangan terhadap peserta Big Stage 2022 pada konsert minggu lalu.

Oleh kerana itu, DSV meluahkan rasa sedih menerusi sebuah video yang dimuat naik di akaun rasmi TikTok baru-baru ini.

Menerusi video yang dimuat naik itu, usahawan sensasi tersebut berasa hairan kerana setiap apa yang dilakukan olehnya pasti mendapat kecaman daripada netizen biarpun sudah cuba sebaik mungkin menjaga imejnya.

Dalam pada itu, beliau turut berkata biarpun didepan orang ramai dia kelihatan gembira tetapi disebaliknya Allah SWT saja tahu perasaan sakitnya dikecam ramai.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen hantaran tersebut, kebanyakkan netizen meninggalkan nasihat buat DSV dengan mengatakan dia lebih sesuai dalam bidang perniagaan berbanding dunia hiburan dan ada juga yang memberikan kata-kata semangat buatnya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

tya ariffin dikecam netizen
9 bulan lalu

"Macam Sisters Gereja.." - Gaya Tudung Lilit Belakang Dikecam, Tya Ariffin Mohon Maaf

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...