“Saya Dah 3 Kali Pergi Umrah, Yang Pakai Tudung Tak Dijemput Pun” – ‘Statement’ Ifa Raziah Dikecam Teruk

Hiburan

“Saya Dah 3 Kali Pergi Umrah, Yang Pakai Tudung Tak Dijemput Pun” – ‘Statement’ Ifa Raziah Dikecam Teruk

Baru-baru ini, tular satu video di platform TikTok memaparkan selebriti Ifa Raziah memberi pandangannya mengenai isu menutup aurat dan ia telah menarik perhatian ramai.

Melalui video yang dikongsikan semula oleh pengguna tersebut, Ifa berkata biarpun dirinya belum menutup aurat tetapi sudah tiga kali dia dijemput oleh Allah S.W.T untuk mengunjungi ke Tanah Suci.

Advertisement

Sedar dirinya masih belum sempurna, namun pelakon itu sempat persoal bagaimana pula yang bertudung tetapi masih mengata orang lain. Dalam pada itu, dia turut berkata dirinya pernah berjumpa dengan wanita berhijab tidak solat.

Banyak juga orang yang pakai tudung pun tak pernah lagi Allah jemput pergi umrah atau haji. Tapi saya, belum pakai tudung tapi Allah dah jemput saya tiga kali dah.

Biarpun tidak berniat apa-apa sewaktu meluahkan pandangannya itu, melihat di ruangan komen hantaran itu, rata-rata netizen terkejut dengan apa yang diperkatakan olehnya.

komen netizen

Kebanyakkan netizen yang meninggalkan komen berkata menutup aurat itu adalah perkara wajib serta tidak lupa mendoakan agar pelakon tersebut diberikan hidayah daripada Allah S.W.T.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Shakila masih sayang Fizi
6 bulan lalu

“I Terima Kalau You Datang Balik” - Syakilla Menangis, Netizen Kata Fizi Ali Cepat Sangat ‘Move On’?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...