“Saya Bukan ‘Owner’ TNB” – Shila Amzah Jawab Tuduhan Syafiq, Didakwa Sengaja ‘Potong’ Elektrik Di Banglo Hulu Langat

Hiburan

“Saya Bukan ‘Owner’ TNB” – Shila Amzah Jawab Tuduhan Syafiq, Didakwa Sengaja ‘Potong’ Elektrik Di Banglo Hulu Langat

Penyanyi Shila Amzah baru-baru ini menafikan dakwaan adik lelakinya, Syafiq yang menuduhnya sengaja memutuskan bekalan elektrik kediaman mereka di Hulu Langat.

Kata Shila, meskipun dia kini terpaksa berhadapan dengan pelbagai konflik termasuklah dengan wanita bernama Eiza yang turut menumpang di banglo tersebut, dia masih mempunyai hati perut dan tidak tergamak untuk memutuskan bekalan elektrik.

Advertisement

Saya bukan kaya pun, bukan owner TNB, saya juga bukan seorang yang tak berhati perut.

Terdahulu, Shila dan adik, Syahir tampil memberikan respon mengenai dakwaan Syafiq yang didakwa menjaja kisah keluarga untuk tujuan meminjam wang.

Kata Syahir, Syafiq sudah berada di tahap usia mampu menguruskan kewangan dan perlu membuat sebarang keputusan sendiri.

Dia lelaki dan berada di peringkat umur yang dia boleh buat keputusan sendiri jadi itu adalah haknya. Apa pun kesan adalah kepada dirinya sendiri.

Syafiq sebelum ini tampil membuat kenyataan di mana dia menggesa kakaknya itu untuk memohon maaf kepada ibu mereka, Fauziah Sarman selain menafikan bahawa dia pernah menampar Shila Amzah di muka sebelum ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Eiza Shila
8 months ago

"Saya Beli Barang Dapur & Makanan Kucing" - Eiza Sedar Diri Menumpang Banglo Shila Amzah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : xtra

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...