January 16th, 2012

Adira memang sedang hangat sekarang.  Hangat dengan lagu Ombak Rindu nyanyiannya dan hangat dengan cerita hubungannya dengan seorang pengkid yang bernama Zack. Malah siap ada cerita-cerita yang menyatakan punca putusnya hubungan Adira dengan Hafiz adalah kerana hubungan terlarangnya ini. Namun kaum lelaki di luar sana boleh menarik nafas lega kerana Adira menyangkal tuduhan yang mengatakan dia adalah lesbian

adira

Adira menjelaskan di dalam BiPop semalam yang hubungannya dengan Zack tidak lebih daripada sekadar kawan biasa. Malah Adira dan Zack sudah lama tidak berjumpa. Namun begitu, Adira tidak menafikan yang dia mempunyai ramai kawan daripada golongan pondan dan pengkid. Paling penting, kata-kata Adira di bawah menunjukkan yang dia ialah 100% wanita normal:-

Saya dah letih apabila orang terus bercakap saya mempunyai hubungan terlarang dengan Zack. Terus terang, selera saya masih terhadap lelaki dan mencintai lelaki, saya lurus, bukan bengkang-bengkok. Sekiranya saya keluarr dengan golongan pengkid mahupun pondan, kami tidak pernah keluar berdua, pergi melepak pun beramai-ramai.

Namun Adira tidak menafikan yang dia pernah memanggil Zack dengan gelaran “darling” yang baginya adalah panggilan biasa untuk kawan-kawan perempuan. Abang Nara pun rasa golongan wanita ini memang suka panggil member-member dengan nama sebegitu. So tak ada isu besar di situ. Jadi kepada pria-pria di luar sana, takkan anda nak buat derk je? Adira tengah single tue. Sila mengorat sekarang jugak.


70 responses to “Saya Bukan Lesbian – Adira AF”

  1. peminat setia adira says:

    dear Adira, if maybe u pernah terjebak bercinta dengan pengkid, u still got time to change.
    i admit that pengkid can understand u very well more than a guy, but do u know y? bcoz they are girl and they absolutely can understand u well.
    But u should know tht, to have a guy in life is more prosperous thousand times better than tht.
    saya sokong career adira dan saya minat dia atas siapa pon dia. spread love :)

  2. nenek hijau says:

    Hadoi…..ape rase ngn pengkid tah……dr pengalaman ak pengkin ak nk raba die punya bole plak die nyorok bwh katil trauma ngn ak…

  3. biasa says:

    aku knal zack nie.1 kolej. die mmg ade affair ngn adira. n xlh nafikan la yg zack nie mmg comel n ensem.jnis penkid style. depa nie mmg salu kua sama. zack yg anta adira pi mne2. adira tpaksa cover line le dpn wrtawan.

  4. ada ku kesah says:

    udah 2 lah ungkit kesah lalu….kita tak tahu kesah sebenr ya…dunia artis banyk cabaran…tuhan tolong lembut hati dia..

  5. […] sana, takkan anda nak buat derk je? Adira tengah single tue. Sila mengorat sekarang jugak. – beautifulnara.com /**/ Jom komen melalui facebookFiled Under: ArtisSpeak Your Mind Cancel replyName *Email […]

Loading...