Written by AbangNara | August 21st, 2014

Pelik tapi benar. Sudah tentu Hefny Sahad kini berada di dalam keadaan malu semalu-malunya. Bukan apa, Hefny sebelum ini telah mengaku sedang bercinta dengan Nad Zainal. Tup-tup hari ini si gadis menafikan perkara tersebut dan memaklumkan yang mereka berdua masih dalam fasa mengenali hati budi masing-masing. Memang misteri nusantara sungguh. Jangan esok lusa tiba-tiba masing-masing dah ada kekasih baru sudahlah.

nad zainal hefny sahad

Status ini terbongkar gara-gara desas-desus Nad Zainal menyerang Hefny Sahad di lokasi. Dasyat juga jika dakwaan ini benar. Garang bebenar Nad Zainal. Nasib baik ia adalah desas-desus palsu. Kata Nad Zainal:-

Dakwaan mengatakan saya serang Hefny mengarut dan tidak berasas kerana saya tidak pernah melakukan perbuatan itu.

Lagipun siapa saya mahu serang dia? Saya bukannya kekasih dia! Benar kami rapat dan masih mengenali hati budi masing-masing tetapi kami belum sampai ke tahap bercinta.

Sudah-sudahlah, tiada motif pun saya nak bergaduh dengan dia. Lagi satu saya ingin tegaskan di sini, ramai yang keliru apabila kami dianggap bercinta tetapi hakikatnya kami baru nak kenal hati budi. Belum lagi jadi pasangan kekasih.

Sehingga kini, saya mahupun Hefny boleh keluar dengan sesiapa sahaja yang kami mahu. Saya tidak mahu cakap apa-apa dah kerana yang nampak buruk tetap saya. Cuma apa yang saya boleh katakan, dakwaan diserang itu merepek

hefny sahad

Memang tak masuk akal untuk seorang wanita menyerang seorang lelaki. Lagi lagi kalau wanita itu Nad Zainal yang jelas nampak keayuan dan kelembutannya. Mungkin ada pihak yang sengaja mahu memburukkan Nad. Apa pun, kepada mereka yang berminat dengan Nad ataupun Hefny, inilah peluang anda. Kedua-duanya masih single. Mungkin Azwan Kombos mahu mencuba nasib untuk kali kedua? Mana tahu cinta bertaut kembali kan? Hehehe.

P.S: Tempahan Perodua Axia sudah cecah 3500 unit

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to Saya Bukan Kekasih Hefny Sahad – Nad Zainal

  1. Anon says:

    yeke Nad? bkn aritu ko ckp mcm ni ke?

    “Dialah lelaki paling rapat dan saya selesa. Apa yang dia beritahu itulah sebenarnya (bercinta). Tiada apa yang hendak ditambah. Saya gembira dan harap semuanya berjalan dengan lancar,” jelas Nad Zainal kepada Kosmo! hari ini.

    kena tinggal ngan Hefny ke ? cepatnya, secepat Nad dpt pengganti lepas break ngan Azwan ritu kan..

    0

    0
    • woiitt says:

      boleh berkawan..bercinta tapi jgn bagi body dulu …kesian org yang ambil jadi isteri..

      0

      0
      • K.A.A says:

        x de la ayu sgt nad ni nara..

        0

        0
        • bercinta pun takboleh. buat apa dok rapat berdua2an. kalau ada keinginan, nikah terus, halalkan perhubungan. itu yg dituntut Islam.

          0

          0
        • miss ynwa says:

          nad katek ni nk coverr malu
          kronologi nad katek :
          -tinggal kan azwan kombos
          -jumpa hefny (keluar kenyataan ini lelaki plg rapat & selesa)
          -hefny keluar knyataan (Lom sedia bawa nad jumpe keluarga)
          -skrg nad katek plak (nafi diri adalah kekasih hefny)

          WHAT A FUNNY RETIS SENDU STORY UOLSS

          0

          0
      • Anon says:

        kannn…tapi harap orang yg ambik jadi isteri tu pn tak penah rasa body lain sblom nya.if dua2 dh penah merasa n memberi body, ngam la dua2 tu. move on aje la.

        0

        0
        • kenapa boleh timbul beri body ni? jgn kata beri body, dalam Islam bersentuhan kulit bg yg bukan mahram tu pun dah haram. sebab tu tak digalakkan kapel dlm islam. nikah terus. korang ni mcm menggalakkan maksiat plak. muhasabah diri tu.

          0

          0
    • kak saripah says:

      cover malu ler tew…… wat u give u get back….
      yg dikejor xdapek, yg dikendong berciciran… muahahaha…
      lelaki ni klu dia xnak bw jmpa mak bapak dia maknenye ko tu xspecialla….

      0

      0
  2. azwan kombos says:

    tak hingin aku nk cuba nasib kali kedua. habis madu sepah di buang. masa susah sama2, bila senang tinggalkan aku sorg2.

    lantak la kau nad zainal. bukan selama-lamanya kau berselindung d sebali topeng ke’comel’an itu

    0

    0
    • ina says:

      Yela dah jemu la tu.. Dulu advanture la kna rebut dari org lain.. Kira nk tunjuk la the best man win.. Skrg dh dpt dh jemu xyah nk rebut2.. Cite pn dh suam2 kuku.. Apa lg angkat kaki la.. Sje nk bikin kontroversi bg nma yg suam tu panas..

      0

      0
  3. nad ni says:

    kejap kapel kejap xkapel … lantak pi la ..lgpun x minat kt si Nad ni .. next Nara plsssssss!

    0

    0
  4. aku janda 89 says:

    hmm,,,,masa tngh hepi kemain tunjuk pic berdua dlm ig..bersayang2, rindu bagai..patut la xder pic selebret besday hefny berdua dgn nad…rupanya ada citer lain plk…..hmmmm fokus bidang lakonan dek non oiiii drp mengejar jantan..hissshh

    0

    0
  5. Mat K says:

    Bercinta dgn aku je lah Nad.

    0

    0
  6. motif sgt says:

    Artis suka sgt ckp pusing2..pdhl bukti bsepah kt media..adoiii..bila hpy bkepit jer kjenya..upload dlm instagram la..p mjlis sme2 la..tp bila xde apa2 mula hubungan renggang..gmbr dlm ig bsma xde..bila d tnya..eh kmi bkwn jer..eh kmi x pnh couple pon..motif sgt..mana la pminat nie pcaya n tak gelak kn golongan artis..sbb bnyk bohong dr bnrnya..

    0

    0
  7. Malunya aku.. says:

    Nad ni btul ke idak ni??sakit ke.,,suka2 nk main
    kn prasaan org..ko igt ko tu cantik sgt.??knp msa
    Hafny ckp yg ko pn dh bg green light yg korang
    brcinta ,knp ko x nafikn dlu,knp bru skrg??aku rsa
    Nad ni ssuwai cople ngn Johan Asaari lh.fius otak
    dua2 dh trbakar.

    0

    0
  8. badang says:

    sapa2 pn blh taroh dia nie….dh loose lubang dia

    0

    0
  9. Mummy Dina says:

    dah tuan badan cakap macam tu..betul la kot..

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Kejap bercinta kejap tak. Cuba tetap kan pendirian. Kata berkawan rapat tapi aksi macam orang bercinta. Kan lebih elok kalau Nad jangan mainkan perasaan lelaki. Kalau nak kata ya. Kalau tak suka jangan berposing sakan dengan lelaki. Takut nanti orang kata Nad ni playgirl pulak.

    0

    0
  11. what??? says:

    ntah ape2 perempuan ni…….ckp belit2, mcmlah orng kesah sgt ko nagn spe2 pn
    news yg boring…Next!

    0

    0
  12. Kris Jenner says:

    Oii Nad Zainal, kau ingat kau lawaaa sangat ke haaaa yg kau nak poyo serupa tahi mcm ni? Tu je aku nak tanya.

    0

    0
  13. padan muka beliau says:

    dah dah la berselindung nad oi.ko punya air muka jelas menampakkan kau tu kuat menipu dan bermuka-muka. takde comel pon. riak muka tu tak bersih.

    0

    0
  14. Anonymous says:

    en badang how do u know??? “sapa2 pn blh taroh dia nie….dh loose lubang dia”

    0

    0
  15. anon says:

    Bila baca komen2 kat sini rase sedih pulak. Kenapalah melayu2 ni busuk hati sngt duk mengata2 and mengutuk dia. Kita tak kenal pun dia personally, kenapa menuduh yg bukan2??? Honestly aku tak pernah tengok dia menyanyi or berlakon sb tak pernah tngk TV and bukan peminat dia, tapi mcm mana kita cepat sngt menjatuhkan hukuman kat seseorg. Banyak komen yg mcm buka dr org islam & mcm org tak sekolah. Mcm dengki pun ade. Frankly aku nampak dia lawa je. Bawak2lah mengucap hai org2 islam…

    0

    0
  16. laleeta says:

    huuu..aku bukan nak cakap nad ni teruk..tapi..tengok dulu..dia pernah couple ngan amar asyraf..pastu putus..pastu x profesional la bila ex dtg berlakon dia xnak bertembung..laa ni aku tengok amar asyraf bahagia je ngan bini and anak dia..yg nad plak??xsudah2 kisah cinta yg entah betul ke tidak..buat azwan dan hefny..gi la cari perempuan lain..boleh dapat yg lagi baik kot..peace no war..kbai

    0

    0
  17. alep says:

    bukan artis je mcm tu..ex awek aku pun mcm nad ni…dlm ig bagai kate kat org dia dgn jantan sial tu kwn2 aje…mcm bodoh…break dgn gua kate nak hidup baru…aku tgk lagi ke laut adela.ceh!!!

    0

    0
  18. Zalif Sidek says:

    kapel dengan aku je la.aku suka awek org ni.

    0

    0