Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Bukan Kekasih Apek – Leuniey

Diharap dengan penjelasan daripada Nur Eilunie Natasha Nazri atau lebih dikenali dengan nama Leuniey ini, tidak ada lagi suara-suara yang mengaitkan gagalnya pertunangannya dengan Apek. Leuniey kelmarin semasa satu sidang media di butiknya dengan tegas menafikan yang Apek menjadi punca putusnya pertunangan.

leuniey

Advertisement

Kata Leuniey:-

Saya terima berita ini (putus tunang) sebagai satu dugaan, mungkin telah tersurat jodoh kami telah tiada. Perkara ini telah diselesaikan dengan baik dan keluarga saya telah berjumpa dengan keluarga bekas tunang saya itu. Kedua-dua pihak menerima keputusan ini dengan sebaiknya. Saya ingin tegaskan perkara ini tidak ada kena mengena dengan Apek.

Nampaknya semua orang yang terlibat dalam kontroversi ini sudah pun mengeluarkan kenyataan masing-masing. Namun persoalannya, siapakah manusia sebenar di sebalik Twitter Mahsi2? Abang Nara baca tweet-tweet Mahsi2 dan dapat agak dia adalah seorang yang rapat dengan Leuniey kerana info yang diberikan agak tepat. Rasanya sudah tiba masa untuk Mahsi2 tampil ke hadapan untuk membuktikan tuduhannya adalah benar. Itupun kalau beranilah. Heheheh ~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 Comments

  1. Anonymous

    February 12, 2012 at 11:00 am

    mashiss

  2. princess

    February 9, 2012 at 10:00 pm

    aku sebagai perempuan mengaku..dia ni lawa..simple je tapi lawa…si teck teck tu kecik comey je..yang si elia manis je walaupun debab…tak yah kutuk2 kan..kita manusia biasa je..tak yah kutuk ciptaan ALLAH

  3. aku bukan fan apex jauh skali benci apex

    February 9, 2012 at 7:03 pm

    alahai..suke ati apex la nak kapel ngan saper2? yg korang sehbukkksss nie pesal?

  4. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    February 9, 2012 at 5:35 pm

    ape ni apek apek apek !!!!! saya bukan kekaseh apek konon !!! kalau kekaseh apek pn ape salah nye ?????????? salah ke ????????? tk salah kn ???????? sape yg nk marah kn !!!!!!!!!!!!! eeeeeeeeeeeeeee nyampah lah !!!!!!!!!!

  5. boojuuck

    February 9, 2012 at 9:33 am

    Ni lah cara nak popular dan glamer cara free walaupun sekejap. Jadilah… daripada orang tak kenal, tetiba jadi tau. Sian pun ada..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top