Written by Bella | September 4th, 2015

Walaupun sudah lama bercerai dengan Jejai, Nora Danish masih lagi baik dengan bekas ibu mertuanya iaitu Raja Noora. Namun, hubungan baik  mereka tidak disenangi oleh beberapa pihak yang mengkritik beliau sehingga mengheret nama Jejai juga.

Menurut Nora beliau bukanlah jenis yang suka kembali kepada bekas suami, tegas Nora bekas mertuanya itu akan selamanya menjadi ibu kepada Nora.

Kami tahu kontroversi Nora Danish ini dengan kisah percintaan beliau tidak habis-habis dan buat beberpa orang menyampah dengan beliau, tetapi janganlah sampai setiap perkara Nora buat kita perlu kritik bukan? Apa salahnya kalau beliau berbaik dengan bekas mertuanya?

84 responses to Saya Bukan Jenis Suka Kembali Kepada Bekas Suami – Nora Danish

  1. Anonymous says:

    baru nk hangout dgn ex in law sb b4 this asik dgn nedim je..mcm2 lh ko.

    0

    0
    • Kita Enjoyyyy! says:

      lepas ni anak menteri pasola mana pulak la yg menjadi lebih baik dari bekas2 nya? bak kata nora ramai laki di luar sana yg lebih baik dr sebelumnya. Nedim yg dipuja sebelum ni tak baik ke?

      0

      0
      • Dato Ahmad Maslan says:

        come babeh to papa in law!Papa blh belanja nora nadi goreng gst hari-hari

        0

        0
      • Sixteen JYP says:

        Alahai. Wt2 xphm ler tu. Aku fhm je mksd nora. Dituduh rpt ngn mertua psl nak kjr jejai,haruslah dia ckp yg msh ramai lelaki baik di luar sana,nape la nk anggap dia nk kt jejai.

        Memang btl pun,pekejadah dia susah2 nak kjr jejai siap nak kongsi lg,
        walhal dia boleh dpt org lain. Msh ramai lelaki baik diluar sana,bkn jejai sorg ada dlm Msia ni. Dan nora yg betul2 nak bercerai dulu,wtpe dia nak kjr,dia senirik pun dh baik ngn fasha.

        0

        0
      • Anonymous says:

        maksudnya dari Jejai. Yalah, sbb ramai yg kata dia teringin jejai bila kuar ngan mak mertua. Dia mmg serik, jangan risau. Hi, salahke berbaik dgn bekas mertua. Walau berceraipun, air wuduk tak batal. relationship dia baik, apa salahnya. Yang tercabar apa hal.

        0

        0
        • tahpape la says:

          tah xmalu dorng ni. baru stakat mak mertua. blom nak baik dgn jejai lagi. xsadar diri. nora bkn buat mcm apa fasha buat dulu pun dah ckup baik. ada hati ada hajat lagi dorng nak kondem mcm lupa lak fasha buat lg dasyat banding nora. setakat kes baik dgn mak mertua boleh ke lawan dgn kes laki berskandal pmpn lain? fasha pun ada hubungan baik dgn mak mertua, mak mertua tu dgn fasha pun baik je. apa yg pyh sgt ni. skg ada hati nak tukar posisi mangsa lak pdhl orang tu x ada buat apa2 salah. peminat takut dgn bayang2 fasha ke. fasha relaks ja, dorng lak yg takut dgn bayang2 silam. ini la yg buat orang teringat fasha buat onar masa nora masih isteri, sebabnya ada peminat2 perangai bodoh macam ni. adui mmg xmalu la, dulu buat kt org xpe, skg kena(sdgkan xada kena apa2 pun) tahu lak meroyan pmnt dia. mana layak nk meroyan hoiiii.

          0

          0
      • Anonymous says:

        janda jendul myangmar,sape la risau kau single..kena cerai pun x smpat nak bertetas,xde la hot sgt pun ko ni..kerja tau nak mnempel je,sama la mcm mak ko yang ayu mcm kambing tu..mbeeeeeekkkkkkkkkkkk

        0

        0
        • miss CHANEL says:

          ahpape la mesti Sally Taib kan… sekali baca ayat auntie tulis tu pn dah tau mmg gaya Sally Taib. bertobatlah makcik salimah oiiii!!!

          0

          0
      • humble says:

        harap lepas ni nora jgn lagi upload gambar dgn mertua…hubungan rapat dengan mertua tu simpan saja sendiri….manusia ni banyak ragam….kalo yg busuk ati tu biasalah benda baik pon dipandang tak baik…baik nora teruskan aje siraturrahim yg terjalin dan abaikan aje ckp2 org…

        0

        0
    • jojo says:

      Klu org buat slh bsr atau berht jht, aku boleh terima lg kena hentam.
      Tp klu hal camni, aku btl2 rs meluat gile dgn yg bising2 ni. Klu hal camni pun jd mslh kt korang, gerenti korang ni sbnrnya org2 yg failed dlm hidup buat ketika ini. Biasanya org camni la yg cari bhn nk hentam org melalui hal kck dan biasa camni. Nak blame kehidupan org atas ketdkpuasan dgn kehidupan sendiri. Bygkn la aku yg x mnt nora pn boleh rs mcm nk lempang sekor2 yg x hbs2 cari bahan mencaci tntg hbngn baik nora dgn datuknenek Rayqal. Cuba la fkr itu cucu dorang, dorang syg Rayqal, nora tu ibu Rayqal, ptt ke nora nak jauhkan diri atau bg lynn buruk. Korang boleh buat cmtu ke? Org baik ngn korang, korang lyn camne? Dia dh cuba jauhkn sdikit dirinya dgn family anknya itu tp mereka ttp kuarga hbs korang nak nora tu jgn berhubung lgsg dgn family anak dia. Ape korang lahir dh mmg jahanam smulajd ke nak ngajar org lain berhati jijik keji mcm korang.

      0

      0
      • yeke says:

        Errr…. Aku setuju komen ko.. Tapi nak Tanya…ko ni NoRA Danish ke? Ayat ko.fuhhh…. Macam Nora Danish sedang mempertahankan diri…(no hard feeling ya)

        0

        0
        • Anonymous says:

          Sikap orang2 macam kau yang tak boleh terima kenyataan dan jaki dengan orang lain, siapa2 pun boleh tak suka. tak perlu jadi orang itu sendiri. setuju komen tu tapi tak puas hati dengan komen tu? apa kau dah nazak sangat tak boleh terima kenyataan komen tu betul kan hahahahahahahahaa!!!!!!

          0

          0
  2. pusat borong says:

    Nota danish ni comel lh.. tringin nk jmpa

    0

    0
    • Chantekkk says:

      Nota Danish tu nenek ko nye laki nye mak tiri..
      To Nora jejai bukan Jeni’s yg nk balik ngn kola dia dah bahagia dah ngn kehidupan dia. Ko tu juz get a life la it one thing to rapat kan cucu ngn nenek tapi ko tu pandai pandai la jaga diri ko nak kluar bribu Kali pun ngn bkas mak ko tu ko punye pasal tapi tak yah lah nak tunjuk kan satu dunia .. Ingt satu hari nnti org lain akan buat ko mcm tu baru lah ko rasa…..

      0

      0
      • Anonymous says:

        kumpulan Fasha Sanda lah ini takut Nora Danish balik dengan Jejai… sebab orang cakap apa yang kita buat dengan orang akan kembali pada kita.

        0

        0
      • bedah says:

        Kenape yer….?… Ada org sakit hati ker nora keluar nga mak mertua dia…. Buat baik salah buat jahat salah…. Hubungan silaturrahim tu x elok di putuskan…. Lg pon bukan selalu keluar… N bukan selalu dia upload gambar dia keluar ngan mertua dia…. Rasenyer… Gambar ni lg elok dari gambar dia keluar ngan nedim… Ngeee

        0

        0
  3. roseisred says:

    Heran aku dgn org2 yg tak yg dengki & busuk hati dgn kebahagian & kesempurnaan hidup insan yg bernama ND nih..biarlah dia nak buat apa2pun janji dia bahagia..dia pun bukan kacau kehidupan @ rumahtangga korg kan? Biarlah..ND pun berhak hidup bahagia mcm korang2 jgk..dah2 la mengata dia..kita ni pun hidup bknnya lama..bawak2 bertaubat..muhasabah diri dari menghakimi keburukan org lain..sabar & tabahlah wahai ND ..biarlah kita tak sempurna dimata manusia janji kita sempurna dimata Allah..Allah mengetahui niat & hati perasaan kita ?

    0

    0
    • Ima says:

      Betul. Aku setuju dgn kau. Tak faham kenapa org sibuk sangat.

      0

      0
    • Anonymous says:

      btol tu.alhamdulillah dia dh putus dgn nedim. Klu tak bkepit je bt dosa, bg contoh xbaek kt ank dn org ramai. Skrg byk mase dh nk bce komen2 org smpi boleh jwb blik, dlu xde mase asik bkepit je, kuar statement xkesah org nk ckp ape. Skrg neh, dh kesah balik??

      0

      0
      • mokcik gemuk says:

        eloklah dia ada masa, bolehlah dia terangkan. dulu dia sibuk, buat apa nak layan orang yang bukan nak menegur tapi lebih pada menghina. orang yang tak ada kjehidupan.
        mertua, walau bercerai, air wuduk tak batal klu bersentuhan dgn mertua iaitu mak kpd bekas suami.
        ukan nora je berkepit, ni kt kl tgh jalan pun ramai yg berkepit

        0

        0
        • Anonymous says:

          Xtnye pn. Tp sian nd neh. Ye lah dulu nedim ade bole la back up ala2 sharnaz tu..ini jgnkn lubang cacing lubang jmban pn dh xde org nk back up!

          0

          0
        • Iiiiii says:

          Nedim msih jer back up nora bila org mgutuk dia..mesti ko tak prsan kn..sbb ko hnya nmpk yg buruk2 jer..hnya nmpk apa yg ko nk nmpk..sbb hati ko busuk kan..bkn nedim jer.. fmly jejai..fmly nedim pon selalu ckp nora baik..ko org luar plk yg lebih2..kesian

          0

          0
        • Anonymous says:

          Nedim tu sape?? Jantan loser yg masih harapkn ehsan bapak tu eh

          0

          0
        • Baabaablacksheep says:

          Ni saya nak tanya soalan agama sikit. Tang mana nya perempuan pegang perempuan wudhu batal? Dah dua tiga kali nampak komen mcm ni.

          0

          0
      • Oo says:

        Ko..fmly and adik bradik ko bcinta bkepit tak..selalu kluar bsama tak..ambik gmbr bsama tak..cer hwp jujur..

        0

        0
  4. annon says:

    aku pun setuju..bio la nd..xyah la yg lain acah2 suci..die xkaco pun kite

    0

    0
  5. Kak says:

    Tak dengki gn nora..tp suka kutuk nora..suka nmpk buruk psl dia..suka bandingkan dia gn itu ini..dia tak sempurna..bila org ckp dia comel..korg ckp dia buruk..bila org ckp dia slim wlau dah ada ank korang ckp dia gemuk..bila happy ckp janda bajet muda tak sedar diri..bila sedih propa nak mintak simpati..ada jer tak kena..jdnya sapa yg sakit hati dan jiwa kacau sebenarnya..anda wahai pembenci2 sekalian..kalau la anda bandingkan dia sempurna tutup aurat mcm ustazah tak kisah jugak aku..tp kkdg ko bandingkan dia dgn sjenis dia jgk..tak menutup aurat sepenuhnya..halal haram pgaulan d anggap biasa..cuma bezanya nora korang tak suka..mereka korang puja..kalau tegur kerana agama..kena adil ya..jangan pilih kasih..

    0

    0
  6. Jimmy says:

    Xde istilah ‘bekas’ mertua. Walaupun telah bercerai, mertua kekal dgn title mertua. Harap semua perbetulkan apa istilah yg tidak betul digunakan. Sekadar teguran..

    0

    0
    • betoi! says:

      Haaa,, betol tuu… ustaz kazim punn ceramah dlm tv,, bks mertua dgn bks menantu haram kawin sampai bila2… taraf mertua dh mcm makbpk kta sendiri sampai bila2… nak salam punn tak batal air semayang… yg dok hentam ni kena belaja lagi ilmu agama n bersihkan hati… peace!!

      0

      0
      • Anonymous says:

        Baru nk cakap….kann…’bekas’ mertua???xpernah dengar lagi..mertua bekas suami pernah la dengar…sampai mati pon dorg tetap mertua

        0

        0
        • mokcik gemuk says:

          mertua, bekas mertua tu istilah. semua faham tak batal air wuduk, haram kahwin. tak payah nak tekan pasal istilah

          0

          0
  7. Anonymous says:

    heran aku psl ni pun org nak kondem. sdgkan benda baik. ok apa dia tak berdendam atau bergaduh dgn keluarga ex husbandnya. bukankah dunia lebih baik klu mcm ni? haters..please get a life

    0

    0
  8. Noor says:

    Rasanya semua tau tentang ni tapi banyak yang buat tak tahu kerana lebih suka mempertikaikan kehidupan orang lain. Jadi just sharing apa yang saya pernah terbaca.

    SOALAN :Saya ingin bertanya apakah hukumnya berkahwin dengan bekas ibu mertua atau bekas bapa mertua? Bolehkah menantu bersalaman dengan ibu bapa mertua? Apakah batas aurat di antara isteri dan ayah mertua, saudara lelaki sebelah suami dan adik ipar lelaki? Bolehkan ustaz/ustazah terangkan secara terperinci.Terima kasih.

    JAWAPAN :

    Hukumnya adalah haram. Anak menantu diharamkan berkahwin dengan bekas ibu mertua atau bapa mertua kerana status mereka adalah seperti ibu dan bapa sendiri.Firman Allah SWT dalam surah an-Nisaa’ ayat ke-23, yang bermaksud, “Diharamkan atas kamu (mengawini) ibu-ibumu; anak-anakmu yang perempuan; saudara-saudaramu yang perempuan, saudara-saudara bapakmu yang perempuan; saudara-saudara ibumu yang perempuan; anak-anak perempuan dari saudara-saudaramu yang laki-laki; anak-anak perempuan dari saudara-saudaramu yang perempuan; ibu-ibumu yang menyusui kamu; saudara perempuan sepersusuan; ibu-ibu isterimu (mertua); anak-anak isterimu yang dalam pemeliharaanmu dari isteri yang telah kamu campuri, tetapi jika kamu belum campur dengan isterimu itu (dan sudah kamu ceraikan), maka tidak berdosa kamu mengawininya; (dan diharamkan bagimu) isteri-isteri anak kandungmu (menantu); dan menghimpunkan (dalam perkahwinan) dua perempuan yang bersaudara, kecuali yang telah terjadi pada masa lampau; sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.” (Surah an-Nisaa’ 04: 23)Berdasarkan ayat ini :1. Anak menantu bersalaman dengan ibu bapa mertua tidak membatalkan air sembahyang. Ini kerana ibu bapa mertua telah menjadi mahram muabbad (mahram selama-lamanya iaitu tidak batal wudhu’ dan haram berkahwin antara anak dan ibu tiri tersebut selama-lamanya) atas sebab perkahwinan anaknya. Oleh itu, sekiranya berlaku perceraian sekalipun, bekas menantu perempuan tersebut TIDAK BOLEH bernikah dengan bapa mertuanya, bahkan ia boleh bersalaman dengan bekas bapa mertua tersebut.2. Bapa mertua sama taraf dengan bapa sendiri. Oleh itu, aurat menantu perempuan dengan bapa mertua adalah sama seperti auratnya dengan mahramnya iaitu bapanya sendiri atau adik-beradik lelaki yang lain. Auratnya terbatas daripada pusat hingga ke lutut. Ini bererti menantu perempuan boleh (harus) membuka rambutnya di hadapan bapa mertuanya.3. Bagaimanapun, saudara lelaki suami atau adik ipar merupakan bukan mahram bagi si isteri. Oleh itu, auratnya di hadapan mereka adalah sama dengan auratnya terhadap lelaki ajnabi lain iaitu seluruh tubuh kecuali muka dan tapak tangan.Sumber : Soal-jawab JAKiM

    Tahniah Nora, kerana masih menjaga hubungan baik dengan bekas mertua. Biarlah apa orang nak kata, yg penting nawaitu Nora, Allah SWT Maha Mengetahui.

    0

    0
  9. azi says:

    saya tak faham kenapa ada orang benci sangat dengan nora ni. sampai ada yang beria-ia sangat nak jatuhkan dia. kenapa? rasa tergugat ke dengan kehadiran dia dalam dunia ni. berilah ruang utk dia hidup dengan tenang. jatuh cinta dan sayang bukan perkara yang boleh dipaksa2. dengan siapapun dia nak beri hati dia itu hak dia. dengan siapapun dia nak berbaik itun hak dia. bila nora tak berdendam dengan ex dia dan famili korang kutuk mcm lah dia buat salah besar, bila rita rudani bermusuh dengan ex dia dan minta hak dia dan anak-anak pun korang kutuk. saya rasa ramai pengkritik di sini budak2 yang baru habis sekolah menengah tak pun yg baru nak ambik pmr atau spm. jenis sel-sel otaknya belum berhubung.

    0

    0
    • Beba says:

      Sebab dia poyo dan besar kepala! Bukan dia sorang jer, semua yang lain kalau acah2 poyo memagn kena bahan. Yang kau nak bekap sangat si Nora ni dah kenapa?

      0

      0
      • bedah says:

        Wahai beba… Aku paling stress kalau org tanya… Yg kau bekup sgt kenape?…. Sebab aku pon nk tanya…. Yg kau kutuk dia kenape… Dia besar kepale ke… Kecik kepala ke…. Dia poyo ke ape ke… Xpenah2 dia mintak duit dalam poket kau… Huhu…. Kalau xsuke xyah tgk….xyah amik tau jer la pasal nd……

        0

        0
        • MIMILIS says:

          die besar kepale nape plak.konon2 nak suruh nora hormat kat ko yg macam puake tu hahah….masyarakatttt

          0

          0
      • Lol says:

        Kenapa ckp dia poyo..sbb ko selalu tgok instagram dia ek..dah tau tak suka jgn la tgok..dia suka selfie..tu dia punya minat la..aku rsa rmai jer pon buat bnde yg sme kn..cuma bezanya bila dia selfie rmai org like..pastu bila dia pose pkai bju2 cantik tu sbb tu tugas dia sbgai artis..kne promot bju2 produk2 yg di taja..dia antara artis yg mmg top kt mlysia nie..di taja tu biasa la..tak kisah la dia mng arward ke tak..artis zmn skrg mng arward sbb ada fans club..nora xde fans club ok..so mmg x akn mng la jwpnya..anugerah skrg bkn mcm dulu..mcm che ta tu apa jer yg dia blakon tp famous kalah smua artis..so lau tgok dia bgaya sakan jgn la dok habaq poyo..tu kje depa ok..sumber rezeki dorg..
        Psl besaq pale tu..asanya hampa komen la buruk ke keji ker nora tak pnh sound mrh ampa kt ig tu..cuma baru2 nie jer..katanya nk berubah..tak mau org pijak pala dia dah..melampau sgt2 dah..suka hati dia la nk mrh ke tak..sabar org ada batasnya..lau dia bckp bila wartawan tanya pon lembut jer bahasa..mana yg blgaknya..
        Org yg dekat gn dia ckp dia bgus..baik..tp korang yg jumpe dia pon tak pnh plk yg dok kata itu ini..hairan aku la..

        0

        0
    • Beba sangap laki orang says:

      Pstttt…X pun sebab dorang dlm fasa proses mengejar laki orang tu yg sakit hati kat nora…Phm2 ler modus operandi lbh kurang sama..hahahhahahaha…

      0

      0
  10. Aby says:

    Ramai yg masih x phm. Dlm Islam tiada istilah bekas mertua. Mertua kekal walau kite bercerai mati atau hidup. So hukumnya sama seperti ibu bapa sendiri.sekian.

    0

    0
  11. yaya kemon says:

    bguslh die jga hubgan baik kekeluargaan.. tu kn nenek anak nora. Ad drah kturunan jgk.
    Nora ni org duk kutuk2 bkn sbb klurga. tp sbb die selalu berkepit dgn laki bkn mahram die..dh berkepit sana sni bertahun2..tp ckp beri masa krn mrk pn telah lalui prkhwinan perit..bla bla bla.. smue org bercinta msti ending nya nk kwen, ni da berkepit tp xde hala tuju. Buruk la perspektif anda kpd msyarakat.
    pemdapat ak jela..
    bab2 fmly ni xpyah la nk heboh2…nara pn satu..bnde yg baik dinampakkn buruk.

    0

    0
    • mok cik gemuk says:

      nnt bolehlah korang pergi tahan semua couple yg berkepit bagai tgh jalan tu dan pesan jangan ke sana sini. klu nak nasihat, buat pada semualah. ni tak, asal retis je, ko nak kutuk konon takut terikutlah, itulah inilah. bila dia buat baik, x de lak nak puji. Aku bajet klu mereka ni susah minta bantuan dpn mata korang, belum tentu korang nak tolong.

      0

      0
      • yaya kemon says:

        Ewah..Wat ksimpulan sendiri ikUt sedap. Klu artis wat baik ofcoz msyrakat puji, lebih baik ad artis mcm tu boleh jd contoh pd msyrakat. Ni kontroversi je memanjg. Mcm hadap sgt je tgk lakonan dorg tu. dan tulah kengerian mnjd artis..jd perhatian msyarakat. Ap yg dorg wat jd contoh, dan jika x dpt dikawal..ia mggambarkan mcm mn org atas smpai la rakyat biasa menangani mslh sosial.

        0

        0
  12. I ve got nothing against her good relationship with her ex family. Just her much hype relationship with tt someone tt is turning ppl off. N now after all tt hoo haa, it turns out to be nothing at all. So drama queen.

    0

    0
    • mok cik gemuk says:

      biasalah tu, mana tau nk putus. orang biasapun ramai mcm tu. itu instagram dia, ikut dialah. dia nk share, yg ramai nak follow apa hal,

      0

      0
      • Whatever says:

        Watever lah ….. fm the darling sweetheart of the industry tt u used to be, u hv somehow managed to turn most of yr fans who used to symphatize with you to be against you now. The images of you that u posted on social media that u so arrogantly defending are somehow the cause of it all. So kalau tak belajar dari kesilapan, SHARE lah lagi byk2, kalau boleh bagi gambar yg lebih panas2, biar kena kutuk lagi kaw2, u peduli apa kan???? Kalau tak suka, unfollow, habis cerita.

        0

        0
  13. Kakimuvee says:

    Cakap je tu.. Nnt kahwin balik dgn jejai haha

    0

    0
  14. munag says:

    Harap puan sri boleh bershopping dengan mamasandha pulak…apa2 pun wanita yang paling bahagia ialah wanita yang disayangi suami.mak mertua tak suke takpe.apa la kurangnya nora ni lebihnya fasha tu di mata jejai…????btw..saya nampak jejai betul2 sayangkan fasha..must be something special with fasha yang nora comel takder….bak kata fasha..the mbest women wins!teringat pulak kisah angelina jolie dan jenfer aniston

    0

    0
    • mok cik gemuk says:

      kadang tu the evil person win juga. x pernah dengarke. bila terjadi kat diri sendiri, baru uwaa tak sedar diri. hak puan srilah nak kuar dengan yang dia senang.

      0

      0
    • Anonymous says:

      Wakaka..Mcm ko Tuhan plk boleh tau sape the best woman…Ikut kajian alam, lelaki yg pernah kecundang dlm rmhtgga akibat kesalahan sendiri berpotensi utk tidak mengulanginya samaada terpaksa atau mmng btul2 berubah baik….
      Lebih2 lg lelaki yg dihentam teruk dn diketahui perangai buruknya di mata umum..
      Kau ingat kalau org x tau ada diaorg nk stop dgn cpt? hahahhaha…Tp dlm golongan itu pasti ada yg berubah dgn sendirinya…Tp biasanya mmg sbb situasi la kah3..Saham jatuh bai, mesti lyn bini terbaru baik2 bkn sng nk ada org percaya diorg tu suami yg bagus…Contohnya laki hanez suraya kah3..X pyh nak ber-angelina jolis sgt la, life org lain2, angelina jolis pn x sama dgn fs dn nd..

      0

      0
    • pengomen says:

      Buat apa nak shopping dengan mamasandha mulut laser tu? orang tak cakap pape tentang die boleh die terasa plak? aku takut nanti bukan nak shopping, nak laserkan rajanoora plak nanti. ni aku tengok adik fs pun dah masuk campur hingga panggil orang perempuan psaiko. baru nak masuk industri dah belagak. kau dapat job pun sebab kakak kau fs lah, jangan nak belagak sangat

      0

      0
  15. Kiki lala says:

    Takpe lah nora. Tak de siapa yang gentar awak dah kembali single. Rasa nya jejai pun dah bahagia sangat dengan fasha. Saya doakan nora juga akan bertemu kebahagiaan dalam hidup nora. Pedulikan kata-kata negatif. Lagi satu tak perlu lah nak muncung-muncung kan bibir tu bukan nya lawo pun. Good luck!

    0

    0
  16. nora dunish says:

    Aku nak komen 1 je…bagi aku ni sume salah nora..dia patutnya jadi perempuan yg bijak.
    Salah satu nye ialah dia sukeeeeee sgt show off..patutnye klu ko kluar dgn bekas mertua ko pun xpayah nak selfie bagai masuk dlm ig..n dlu bercinta dgn nedim tu pun xpayah upload pic dr pagi smpai mlm…klu gmbr tu akn timbulkn fitnah, xpayahla nak post 24jam..klu ko jumpe pun xpayah nak upload bagai…buat biase sudah…mak aku slalu pesan, bnda xpenting xpayah post…dr org xtau jadi tau..jdila seorg ibu n perempuan yg bijak.

    Moral of the story : think before u post on instagram

    0

    0
  17. nora says:

    Aku nak komen 1 je…bagi aku ni sume salah nora..dia patutnya jadi perempuan yg bijak.
    Salah satu nye ialah dia sukeeeeee sgt show off..patutnye klu ko kluar dgn bekas mertua ko pun xpayah nak selfie bagai masuk dlm ig..n dlu bercinta dgn nedim tu pun xpayah upload pic dr pagi smpai mlm…klu gmbr tu akn timbulkn fitnah, xpayahla nak post 24jam..klu ko jumpe pun xpayah nak upload bagai…buat biase sudah…mak aku slalu pesan, bnda xpenting xpayah post…dr org xtau jadi tau..jdila seorg ibu n perempuan yg bijak.

    Moral of the story : think before u post on instagram

    0

    0
    • Ina says:

      Suka hati IG dia..dia nk letak gmbr ape pon #korgygpanas nape? Die nk baik [email protected] kawin smule dgn Jejai pun #korgygpanas nape? Jga rumahtangga korg masing2 jgn sampai laki #korgygpanas pompuan lain yg kebas..#NDygbahagiakorgygpanas

      0

      0
    • bedah says:

      Bagi aku senang jer… Xsuke xyah tgk… Xyah follow.. Ape tah lg nk jadi stalkerr….

      0

      0
  18. cincinperak says:

    statement retis dah break…”kat luar sana ramai lagi laki yg lebih baik” Puiii…mcm la ko tu baik sangat nak carik laki yang lebih baik dari yg sudah sudah. ayat ko tu menampakkan laki laki yang sebelom ni tak cukup baik utk ko la kan?
    Sudah2 la jadi hipokrit, statement putar belit..kang terbelit diri sendiri. BTW..i sokong misskepoh. wahaha

    0

    0
  19. Anonymous says:

    rajin missy nora rep komen fans skrg kan.
    followers ramai tp 1 award x penah menang.
    zara zya skali je berlakon drama alhamdulillah byk award beliau menang.
    hidup jgn fake sgt missy nora..kesian la life u ni.

    0

    0
    • Anonymous says:

      Jadi artis bkn nk kejar awrd je tapi duit beb.
      Sapa tknk dua2 tp klau dpt slh satu pun dah ckup syukurrrr.
      Dia kerja nk duit dan dia dpt lumayan, ape nk heran dgn award.
      Ada je la tk kena. Kerja ko gaji nanhado plus muka nanhado tu patut kau fkr camne nak bagi up sikit tkpyh nak jaki kat org yg lebih dr kau atau lebih dr artis fevret kau.

      0

      0
    • ntah pape says:

      dia tak dapat award pun director ramai yang nak ambil dia berlakon, masih laku lagi kat dalam industri ni. tak dapat award pun masih ramai peminat dan banyak yang ambil kerja. macam leonardo di caprio jugak, tak pernah dapat oscar tapi tetap diantar pelakon terhebat di hollywood. award tak penting as long as people recognise your work

      0

      0
      • Anonymous says:

        nora bkn pelakon gred A. job pn xbyk. lakonan lgsung xde improvement. pilih watak nk yg pkai tudung jd baek2 je tp reality kt luar mabuk pn ade. kalah dgn pelakon cilik putri balqis..adik aqish lg pndai berlakon. #fact

        0

        0
    • Iiiiii says:

      Artis zmn skrg mng award sbb ada fans club..nora xde fans club ya..dia x pnh buat..sekian terima kasih

      0

      0
  20. aku cantik says:

    ermm… news ke ni…

    0

    0
  21. Anonymous says:

    ND yang reject Jejai ok. Orang yang Tak tahu cerita shut up. ND bukan perampas atau perosak rumahtangga orang. Tak DAPAT award so what job melambak for her. Raja Nora forever be her mother. Yang JELES,HATI BUSUK accept reality ok.. You go girl

    0

    0
  22. anti miss kepoh says:

    dah kenapa goyang kalau si ND ni rapat dgn bekas mertua?tergugat ke? aku pelik la korang ni..aku puji sikap ND ni..maksud aku dia x memutuskan silaturahim antara cucu dgn atok nenek walaupun dah bercerai..ke korang suka dia jadi mcm si rita rudaini tu.. xbg bapak sendiri jmp..ntah2 atok nenek diorang berapa kali je pernah jmp..kalau pernah jmp la…

    0

    0
  23. Anonymous says:

    Kira Nora ni ok la lagi. Ada sesetengah ex-wife ni, dia meroyan ngan bekas laki dia. Diajar anak untuk jauh dari nenek dan bapa kandungnya oleh sebab dendam punya pasal. Sampai anak tu nak jumpa keluarga bapa pun x bagi. Macam2 alasan yang diberi.. Ini pengalaman saya melihat kawan saya sendiri yang act macam tu pada bekas suami dia.. Bila kita tegur, dia cakap kita tak duduk ditempat dia..

    0

    0
    • Ko jgn mcm bagus lah …… entah2 keluarga mertua “kawan” ko tu pun sama mcm bagus mcm kau …..buat perangai mcm hantu, tak tahu menghargai ank menantu, buat anak menantu mcm taik, iri hati kat org tu, sanggup tgk rumahtangga anak sendiri hancur lebur hanya tak suka anak menantu. Kalau aku pun, jgn harap lah aku nak baik2 dgn mertua hantu mcm ni …… dah buat hidup org tu susah, ada hati pulak nakkan cucu ….. sila take a WALK!!! Bapa kandung pun senang2 angkat kaki blahhh tinggalkan anak bini, skg ko nak suruh ingatkan bapa kandung……. so skg anak2 yg tak ingat bapa atau bapa sendiri yg tak pedulikan anak2????? Mmg ko tak duduk tempat dia, sbb kau duduk kat punggung mertua hantu mcm gini …. mana kau tahu rasa……. mertua mcm ni semua dia nak, anak dia nak, cucu dia nak, tapi anak menantu nak tolak tepi. Once again, I say, PLS TAKE A WALK, if u cant treat a person right, then dont expect tt person to give you the respect bcos what u give, u get back, understand????

      0

      0
  24. Tolong jgn jadi artis yg syok sendiri ….. sendiri yg buat sensasi, sendiri yg malu, sendiri yg kena jawab ……. simpan sikit bodoh, simpan sikit hak peribadi, jgn suruh org buat presumption sendiri. Kalau cakap bodoh, nanti marah tak boleh terima suruh org unfollow, org sakit jiwa kat hospital mental pun pandai main handphone, PC, kau nak suruh dia pun unfollow kau ke kalau tak suka????? N u r dealing with how many nobodies in the cyber world????? Bukan satu tapi …… . U shut one mouth n there are many others left. Kau yg muatkan cerita utk org mengata …… it’s like making a film of yrself, what u ve shown, is what ppl will presume.

    0

    0