Written by AbangNara | December 25th, 2013

Lana Nordin nampak tenang dengan keputusan Johan As’ari yang memutuskan hubungan mereka. Berkata kepada Berita Harian, Lana dapat mengagak apa yang akan berlaku selepas Johan sering berdolak-dalik sejak hubungan mereka ditentang keluarga. Nasib baiklah putus selepas sebulan, jadi impaknya tidak hebat sangat.

lana nordin dan johan as'ari putus

Kata Lana Nordin:-

Saya tak kecewa, tapi terkejut dengan keputusan Johan. Hubungan kami sebenarnya baru bermula. Kami juga masih dalam proses mengenali hati budi, saya anggap keputusan Johan mahu memutuskan hubungan sebagai kelakar.

Dia melamar saya selepas 3 hari bertemu, bukan saya memaksa dia melamar saya. Saya bukan bodoh, tiga hari bertemu terus dilamar sebagai isteri, boleh percayakah?

Saya beri Johan ruang untuk membuktikan janji dan ungkapan manisnya, tapi nampaknya baru sebulan lebih Johan sudah mengaku kalah.

lana nordin dan johan as'ari putus

Diharap Lana Nordin redha dan pasrah dengan apa yang terjadi terhadap dirinya. Jangan sedih-sedih. Tak perlu kecewa dengan perhubungan yang separuh jalan ini. Kalau betul seseorang itu mahukan kita, pasti dia akan berusaha sekeras mungkin untuk menjadikan ia kenyataan. Abang Nara yakin ada jodoh yang lebih baik buat Lana di masa hadapan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.