Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Akur Jika Diusik, Tapi Tolong Hormat Emak Saya – Haneesya Hanee

haneesya hanee

Nama pemenang  Artis Baharu Wanita Popular ABPBH 32, Haneesya Hanee sering terpalit dengan kontroversi. Ada sahaja isu panas mengaitkan dirinya.

haneesya hanee

Advertisement

Baru-baru ini, dia sekali lagi dikecam teruk berikutan tindakan ibunya membuat laporan polis. Bagaimanapun, Haneesya berkata dia tidak kisah andai dirinya dikecam mahupun dihina tetapi meminta agar netizen menghormati ibunya.

Saya tahu ada harga yang perlu dibayar apabila memilih dunia seni sebagai medan mencari rezeki. Saya akur dan reda jika diusik warganet, tetapi tolong hormati emak saya. Jika ada yang mahu menghina, mencerca dan mempersenda, tolong fikirkan semula kerana saya masih ada emak. Cuba bayangkan kalau perkara sama terjadi kepada kalian?

ibu haneesya hanee

Ramai yang salah faham dan mengaitkan laporan polis itu dibuat gara-gara permohonan maaf beberapa individu yang menghina warna kulit saya. Ia tiada kaitan dengan isu itu, sebaliknya ibu terpaksa bertindak apabila ada pihak yang menghantar mesej berbaur ugutan.

Mungkin pada luaran Haneesya dianggap kebal dengan segala kecaman dan kritikan daripada netizen, tetapi ada masanya dia juga tidak mampu bertahan dan menangis mengenangkan nasibnya yang sering dikecam.

Advertisement

haneesya hanee dikecam

Tipu kalau saya katakan diri ini begitu kuat dan kebal untuk berdepan pandangan serong serta kecaman orang luar. Saya pernah jatuh terduduk dan menangis mengenangkan nasib yang tidak habis-habis dikecam.

Terdahulu, Haneesya dan ibunya telah membuat laporan polis terhadap dua orang individu yang memberikan komen melampau merendah-rendahkan gadis berusia 19 tahun itu. Sebelum ini, ada juga pihak yang menuduh Haneesya mencari publisiti murahan dengan menggunakan isu warna kulit.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Brunes

    October 11, 2019 at 10:51 am

    respect is earned.. mak kau bangang pasal tu org tak respect bodowwwww

  2. korok

    October 10, 2019 at 4:07 pm

    kena kutuk marah…peha kaki berkerak lagi nak tayang…tu baru hitam klo putih mau selak smpi peha…

  3. Anonymous

    October 10, 2019 at 3:39 pm

    Pegi mampuslah kau dgn isu kulit hitam kau tu. Takde isu nak dibuat kontroversi. Asyik isu kulit je…kau & mak kau sama je… gila glamer. Berambuslah dari industri kalau tak nak netizen kacau kau

  4. Hitam ke putih

    October 10, 2019 at 3:19 pm

    Pakai baju macam telanjang tak plak rasa tak hormat mak?
    Ke mak kau ok ko persendakan agama?
    Dah2 lah makcik..anak makcik yg problem… N kau sendiri yg problem..org lain hitam takdrr lah bodoh camni sekali… Dah org cakp tak endah pasa warna kulit kau nak jugak sabitkan warna kulit….

  5. Anonymous

    October 10, 2019 at 2:25 pm

    kau sedih, kau murung,kau memerap, kau nangis, pastilah mak tahu kisah kau..lpas tu mak kau mrh netizen

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top