Written by Bella | October 10th, 2019

Nama pemenang  Artis Baharu Wanita Popular ABPBH 32, Haneesya Hanee sering terpalit dengan kontroversi. Ada sahaja isu panas mengaitkan dirinya.

haneesya hanee

Baru-baru ini, dia sekali lagi dikecam teruk berikutan tindakan ibunya membuat laporan polis. Bagaimanapun, Haneesya berkata dia tidak kisah andai dirinya dikecam mahupun dihina tetapi meminta agar netizen menghormati ibunya.

Saya tahu ada harga yang perlu dibayar apabila memilih dunia seni sebagai medan mencari rezeki. Saya akur dan reda jika diusik warganet, tetapi tolong hormati emak saya. Jika ada yang mahu menghina, mencerca dan mempersenda, tolong fikirkan semula kerana saya masih ada emak. Cuba bayangkan kalau perkara sama terjadi kepada kalian?

ibu haneesya hanee

Ramai yang salah faham dan mengaitkan laporan polis itu dibuat gara-gara permohonan maaf beberapa individu yang menghina warna kulit saya. Ia tiada kaitan dengan isu itu, sebaliknya ibu terpaksa bertindak apabila ada pihak yang menghantar mesej berbaur ugutan.

Mungkin pada luaran Haneesya dianggap kebal dengan segala kecaman dan kritikan daripada netizen, tetapi ada masanya dia juga tidak mampu bertahan dan menangis mengenangkan nasibnya yang sering dikecam.

haneesya hanee dikecam

Tipu kalau saya katakan diri ini begitu kuat dan kebal untuk berdepan pandangan serong serta kecaman orang luar. Saya pernah jatuh terduduk dan menangis mengenangkan nasib yang tidak habis-habis dikecam.

Terdahulu, Haneesya dan ibunya telah membuat laporan polis terhadap dua orang individu yang memberikan komen melampau merendah-rendahkan gadis berusia 19 tahun itu. Sebelum ini, ada juga pihak yang menuduh Haneesya mencari publisiti murahan dengan menggunakan isu warna kulit.

Sumber Berita : BH ONLINE

12 responses to Saya Akur Jika Diusik, Tapi Tolong Hormat Emak Saya – Haneesya Hanee

  1. anon says:

    Kau yg start bawak mak kau dalam hal ni, kau jugak yg start hal kulit hitam ni padahal org tak ambik port pun. kau la punca sebenarnya mangkuk. bakat takde, gosip je banyak

  2. hancing says:

    ko ni hanisah oii.. asyik wt taik jela. ape ko dpt. ble org kecam ko ngulupo. ko nk ape wahai mnusia??

  3. Anonymous says:

    kau yg tak hormat mak ko x jaga nama baik seorang makkk…puiiiiiiiiiiii

  4. anun says:

    aku setuju dengan kak deknon

  5. Anonymous says:

    kau sedih, kau murung,kau memerap, kau nangis, pastilah mak tahu kisah kau..lpas tu mak kau mrh netizen

  6. Hitam ke putih says:

    Pakai baju macam telanjang tak plak rasa tak hormat mak?
    Ke mak kau ok ko persendakan agama?
    Dah2 lah makcik..anak makcik yg problem… N kau sendiri yg problem..org lain hitam takdrr lah bodoh camni sekali… Dah org cakp tak endah pasa warna kulit kau nak jugak sabitkan warna kulit….

  7. Anonymous says:

    Pegi mampuslah kau dgn isu kulit hitam kau tu. Takde isu nak dibuat kontroversi. Asyik isu kulit je…kau & mak kau sama je… gila glamer. Berambuslah dari industri kalau tak nak netizen kacau kau

  8. korok says:

    kena kutuk marah…peha kaki berkerak lagi nak tayang…tu baru hitam klo putih mau selak smpi peha…

  9. Brunes says:

    respect is earned.. mak kau bangang pasal tu org tak respect bodowwwww

  10. Anonymous says:

    soooo gorgeous……..

  11. Anonymous says:

    mmg lawa dia ni x sapa boleh deny…….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini