“Saya Akui Hal Itu” – Sweet Qismina Respon Digelar ‘Anak Emak’

Hiburan

“Saya Akui Hal Itu” – Sweet Qismina Respon Digelar ‘Anak Emak’

Meskipun sudah pun mengikat tali pertunangan namun Sweet Qismina langsung tidak segan menunjukkan keakraban dengan ibunya, Misnah Atan.

Adam Lee dan Sweet Qismina bertunang
1 bulan lalu

(TAHNIAH) Sweet Qismina Kini Sah Bertunang Dengan Adam Lee

Advertisement

Walaubagaimanapun, ada suara sumbang yang menggelarkan pelakon itu sebagai ‘anak emak’ melihatkan kemesraan tersebut. Pun begitu, Sweet tidak melatah dengan teguran berkenaan.

Katanya, panggilan itu sudah lali didengarinya sedari muncul dalam dunia lakonan sejak kecil lagi. Baginya, ia merupakan rezeki besar yang yang tidak dapat dirasai oleh semua orang.

Dialah baba (ayah), mama, kawan baik, kawan gaduh, penghibur, penasihat dan segala-galanya buat saya.

Sweet berkongsi hal demikian menerusi Instagram dengan memuat naik sekeping foto bersama ibunya sempena ulang tahun kelahiran wanita tersebut.

Malah pelakon itu mendedahkan bahawa ibunya sangat disenangi orang ramai kerana karakternya.

Dia sangat-sangat keibuan dengan sesiapa pun. Mana tak semua orang dalam industri ini kenal dia? Semua dah jadi anak angkat dia.

ibu sweet qismina

Advertisement

Dalam perkongsian itu juga, Sweet menitipkan doa agar ibunya dipanjangkan umur selain mengatakan bahawa wanita itu adalah rezeki tidak ternilai buatnya.

Selamat hari lahir Mak Cik Ana!

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Utusan

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...