Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saya Akan Teruskan Hidup Tanpa Aliff – Bella Astillah

Berita penyanyi dan pelakon Aliff Aziz kantoi curang sekali lagi bersama seorang remaja perempuan cukup hangat diperkatakan sejak pagi tadi. Ramai yang tertunggu apa paula reaksi isterinya, Bella Astillah.

Advertisement

Dihimpit dengan pelbagai persoalan dan kata-kata netizen yang menasihatinya untuk tidak terus menyakiti diri, Bella akhirnya tampil membuat kenyataan menerusi akaun Instagramnya sebentar tadi.

Menerusi luahan hati Bella, dia mengakui apa yang berlaku adalah satu ujian yang berat. Kini, hatinya sudah nekad untuk meneruskan kehidupannya tanpa Aliff. Adakah ini bermakna mereka bakal berpisah tidak lama lagi?

Rata-rata netizen memberikan kata-kata semangat buat Bella dan berdoa agar beliau terus tabah menempuhi dugaan ini. Mereka harap satu hari nanti Bella akan bertemu kebahagiaan lain.

Sudah cukup lama beliau bersabar tetapi dicurangi berkali-kali, hati mana yang tidak terluka kan? Kita doakan yang terbaik buat Bella dan anaknya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. gila seks

    May 15, 2019 at 2:08 pm

    gila ape ko alif ba ta sa…bella cun macam ni pun nak buat hal….main je la 10 kali sehari…dah sah ape…

  2. anonymous

    May 15, 2019 at 12:47 pm

    elok sangatlah tu sebelum kau dijangkiti siplis dari somi yg kemaruk sex liar itu

  3. Watever

    May 15, 2019 at 11:49 am

    Halah halah halah…kalo ko nk move on dr dl lg dh ko move on..ni dh masuk tiga kali br nk move on??.ke ko mmg nk kn publisiti..nk nmpk ood good je la..lembap ko ni bella tu pasal si aliff tu gula gula kan ko je..adoii la…

Loading...
To Top