“Saya Akan Lawan KJ! Dia Ingat Kita Takut, Ini Peluang Saya Tibai Dia” – Ustaz Abu Syafiq

Berita

“Saya Akan Lawan KJ! Dia Ingat Kita Takut, Ini Peluang Saya Tibai Dia” – Ustaz Abu Syafiq

Sekarang ini, kemelut diantara pendakwah bebas, Ustaz Abu Syafiq dan Menteri Kesihatan, Khairy Jamaluddin sudah semakin ‘hangat’ di platform media sosial.

Baru-baru ini, Ustaz Abu Syafiq memuat naik sebuah hantaran di Instagramnya bertegas akan melawan dengan membawa kes saman fitnah terbabit hingga ke Mahkamah Tinggi.

Advertisement

Dilihat dari hantaran itu, pendakwa itu kelihatan sangat tetap dengan pendiriannya dan mengatakan ini merupakan peluang untuk dirinya melawan KJ.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ustaz Abu Syafiq (@ustazabusyafiq)

Meninjau di ruangan komen hantaran status tersebut, hampir kesemua meninggalkan respon menyokong seratus peratus apa yang hendak dilakukan oleh Abu Syafiq serta berdoa agar segalanya dipermudahkan buat pendakwah terbabit melawan saman menteri itu.

komen igSumber : Instagram  

Sekadar info, KJ sebelum ini ada menyatakan bahawa beliau akan memfailkan surat saman kepada pendakwah bebas Ustaz Abu Syafiq atas sebab sering memuatnaik hantaran ‘panas’ mengenai COVID-19 dan meminta pendakwah itu membuat permohonan maaf.

Tidak gentar dengan amaran yang diberi, Abu Syafiq mengatakan dirinya akan balas saman terhadap menteri itu sebanyak RM500 juta.

ustaz abu syafiq saman balas KJ RM500 juta
10 bulan lalu

"Usah Pertuhankan WHO" - KJ Fail Saman Fitnah, Ustaz Abu Syafiq Akan 'Saman Balas' RM500 Juta?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...