Satu-Satunya Anak Perempuan Shuib Dan Arwah, Dekta Banyak Warisi Sifat Siti Sarah

Hiburan

Satu-Satunya Anak Perempuan Shuib Dan Arwah, Dekta Banyak Warisi Sifat Siti Sarah

Anak perempuan kepada Allahyarham Siti Sarah Raissuddin dan Shuib, Dzahira Talita Zahra yang kini berusia 8 tahun dikatakan banyak mewarisi sifat kasih arwah ibunya.

Shuib Siti Sarah
1 bulan lalu

Shuib Akui Tak Pandai Manjakan Siti Sarah, Terkenang Memori Ketika Awal Tahun Perkahwinan

Advertisement

Perkara tersebut dikongsikan Shuib menerusi sebuah hantaran di Instagram milik Siti Sarah, baru-baru ini.

Tulis Shuib, Dzahira yang lebih mesra disapa sebagai Dekta itu banyak membantu menguruskan adik-adiknya selepas pemergian Siti Sarah ke negeri abadi.

Dekta juga disifatkan sebagai seorang anak gadis yang memahami tanggungjawab dirinya sebagai seorang kakak dalam keluarga mereka.

Advertisement

Satu-satu anak perempuan ibu dan daddy. Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Sangat-sangat mengambil berat tentang keluarga. Banyak sifat ibu yang ada pada Talita.

Terdahulu, Shuib sering berkongsi mengenai gelagat anak-anaknya yang bergilir-gilir menjaga adik bongsu mereka, Ayash Affan sejak si kecil itu pulang dari hospital.

Allahyarham Siti Sarah sempat mengurniakan seorang zuriat lelaki iaitu Ayyah pada 6 Ogos lalu dalam keadaan ditidurkan sebelum meninggal dunia akibat jangkitan COVID-19.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...