Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sasha Saidin Sahkan Akan Bercerai, Enggan Dedah Punca

Kalau semalam Sasha Saidin enggan memberitahu punca sebenar kehadirannya ke Mahkamah Syariah Gombak Timur, hari ini menerusi Kosmo, Sasha mengakui yang dia ke sana untuk mengambil borang penceraian. Namun Sasha enggan berkongsi punca di sebalik permohonan cerainya itu.

sasha saidin cerai

Advertisement

Kata Sasha:-

Buat masa sekarang, saya membuat keputusan untuk tidak memberi sebarang kenyataan atau menceritakan mengenai perkara yang sebenar sehingga saya membuat keputusan untuk bercerai. Mungkin kalau sudah tiba masa yang sesuai nanti, barulah saya akan mendedahkan tentang permasalahan yang berlaku antara kami berdua. Namun, sekarang ini lebih baik saya berdiam diri sahaja terlebih dahulu.

Hmmm. Kalau sudah nekad dan memang tidak serasi, nampaknya penceraian adalah jalan terakhir buat Sasha dan suaminya, Salyo Priyanto. Abang Nara ingatkan perkahwinan kedua Sasha ini akan kekal sehingga ke akhir hayat tapi nampaknya jodoh mereka berdua hanya sampai di sini sahaja. Apa pun semoga proses penceraian ini dipermudahkan dan tidak meleret. Diharap juga memikirkan soal anak mereka berdua yang kini sudah berusia 3 tahun diselesaikan terlebih dahulu agar tidak menganggu masa depannya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. xxx

    June 28, 2012 at 12:11 pm

    aastagaaa

    • Sedeynyerrr Haku Nengok

      June 28, 2012 at 12:52 pm

      Daripada kau sebut aastagaaa, ada baiknya kau sebut Astaghfirullah Al Azim elok2…by the way nak tanya la…’aastagaa’ tue apa maknanya ye…ada sapa2 boleh terangkan pada aku yang kurang pandai nie…

    • Jimmy Pelikat

      June 28, 2012 at 1:37 pm

      Astaga adalah perkataan dalam bahasa sabah wahai kak Sedeynyerrr Haku Nengok…

      Definisi “ASTAGA”
      Kata-kata untuk menunjukkan atau menimbulkan reaksi terkejut atau marah.

      Contoh :-
      Astaga, ina knpa lah ko kasi koyak buku nota sia!
      Kana marah cigu læ ni bisuk!!

    • isteri org

      June 28, 2012 at 2:27 pm

      ye betul tu jimmy Pelikat… suami saya Sarawak.. mula2 masa dia ucap Astaga.. saya tanyalah.. kenapa xsebut betul2.. dia jawab ni memang bahasa dorang…loghat/dialek utk sabah/sarawak…

  2. Aklum pemerhati

    June 28, 2012 at 12:10 pm

    dh la shasha..kalau dh bercerai tu dok diam2 jer la..jgn nk cuba bgi kenyataan y bekas suami awk x ok ke..dayus ke..nti jdi cam artis y lain tu..bercerai tpi sama2 ego nk tunjuk siapa y terbaik..

  3. farha manohara yang gebu

    June 28, 2012 at 12:07 pm

    jodoh dah sampai sini…apa nak buat??sudah tertulis di loh mahfuz….

  4. Sshh

    June 28, 2012 at 12:06 pm

    kawin cerai..kawin cerai..itu la dia artis..dh kdi cam perkara biasa wat mereka..pas ni sape plk ye y nk bercerai….kita tunggu dan lihat..

    • teratak cinta

      June 28, 2012 at 12:45 pm

      jom kita tunggu di bus stop!

  5. teratak cinta

    June 28, 2012 at 11:49 am

    weh dah lunch lah….jom makan mi goreng mamak!

    • ahkak gile glam

      June 28, 2012 at 11:52 am

      PUASALAH….:)

    • Sedeynyerrr Haku Nengok

      June 28, 2012 at 1:03 pm

      Puasa ganti ke sunat ???????

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top