January 22nd, 2020

Baru sahaja sehari mendirikan rumah tangga, nama penyanyi dan pelakon Sasha Saidin dihimpit kontroversi apabila ada pihak mendakwanya sebagai perampas dan punca suaminya, Sirhan Wahab bercerai dengan isteri terdahulu.

sasha saidin rampas suami orang

Namun, Sasha ketika ditemui pihak media menafikan tuduhan dia perampas suami orang. Malah, dia seakan memberi bayangan mengetahui siapakah yang menyebarkan cerita tidak benar itu.

Sasha berkata dia sedikit pun tidak terkesan dengan dakwaan tersebut dan terus melayari bahtera rumah tangganya dengan aman.

sasha saidin rampas suami orang

Semua itu tidak benar kerana saya hanya rapat dengan suami pada Jun 2019. Kami cuma terkejut apabila seseorang itu sanggup sampai tulis email kepada media untuk membuat fitnah tentang kami. Tak apa. Tuhan itu Maha Adil dan Saksama.

Tak mengapa, kita tahu kita tak buat apa-apa salah pun. Kami tahu siapa yang tulis email itu dan apa motif mereka untuk membuat cerita fitnah itu tapi kami maafkannya.

sasha saidin rampas suami orang

Terdahulu, kami menerima satu kiriman email mengatakan Sasha menjalin hubungan sulit dengan Sirhan sejak Oktober 2015, sewaktu lelaki itu masih bergelar suami orang. Malah, mereka pernah bercuti bersama-sama ke Itali dan Belanda pada 2019. Kerana lemas dalam asmara, Sirhan pula didakwa telah mengabaikan tanggungjawabnya sebagai suami dan bapa kepada dua cahaya mata demi mengejar cinta Sasha.

Sumber Berita : Astro Gempak

Kredit Foto : Harian Metro, ABPBH 32 , Fadzlie Mohamad


3 responses to “Sasha Saidin Nafi Tuduhan Rampas Suami Orang”

  1. Anonymous says:

    Ada bukti yoooo

  2. Ratu says:

    I know the story. Memang fitnah! Bukan la nk ckp backup Sgt sasha n sirhan but email layang tu memang fitnah semata2 sebab ada yg busuk hati. Hope sasha n sirhan sabar and handle this well.

  3. zzzZZZZ says:

    fitnah itu lebih teruk dr membunuh .. smga pemfitnah diluar sne sedar & segera btaubat ..

Loading...