Santuni Penduduk Dalam Masjid, Penampilan Hannah Yeoh Berhijab Raih Pujian Netizen

Berita

Santuni Penduduk Dalam Masjid, Penampilan Hannah Yeoh Berhijab Raih Pujian Netizen

Ahli Parlimen Segambut, Hannah Yeoh semalam ada mencuri perhatian wargamaya apabila dia hadir ke Hari Terbuka bersama penduduk yang diadakan di Masjid Al-Imam Al-Ghazali di Bandar Manjalara.

Tampil berhijab penuh dan berbaju kurung, Hannah dilihat manis seperti wanita Melayu sewaktu menyantuni penduduk di dalam masjid tersebut.

Advertisement

Perkara tersebut turut dikongsikan Hannah menerusi sebuah hantaran di Twitter miliknya untuk tatapan netizen.

Ceritan Hannah ringkas di bahagian kapsyen, ada yang tidak mengenalinya kerana dirinya tampil bertudung litup pada hari terbuka bersama penduduk itu.

Malah, penduduk setempat yang hadir juga tidak melepaskan peluang untuk bergambar dengan Hannah kerana penampilannya yang tidak seperti kebiasaanya itu.

Menjengah ke ruangan komen, ramai pengguna media sosial tampil memuji cara Hannah meraikan kepelbagaian agama dan beramah mesra dengan penduduk di kawasan pentadbirannya itu.

Malah, ramai yang memuji kecantikan Hannah bertudung berwarna ungu, sedondon dengan baju kurung yang digayakan oleh figura ini.

“Terima kasih YB. Kita saling memahami dan menghormati budaya dan amalan agama sesama kita. Melayu ni ada sopan dan santunnya, budi dan bahasanya, sama macam dikalangan tionghua dan lain-lain.” tulis seorang individu panjang lebar di bahagian komen.

Sehingga kini, perkongsian Yang Berhormat Hannah itu telah menerima hampir ratusan ribu tontonan dan juga ribuan tanda suka daripada netizen.

Kailan Ikan Masin RM18
1 year lalu

Kailan RM18 Sepinggan, Peniaga Restoran Akui Tersilap Letak Harga

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.