“Sanggup Guna Aina Untuk Promo Konsert” – Mesra Gambar Bersama, Zainal Abidin Sangkal Dakwaan ‘Kutuk’ Aina Abdul

Hiburan

“Sanggup Guna Aina Untuk Promo Konsert” – Mesra Gambar Bersama, Zainal Abidin Sangkal Dakwaan ‘Kutuk’ Aina Abdul

Sebelum ini, penyanyi veteran Zainal Abidin pernah berkata penyanyi baru sering mencetus ‘gosip’ mengenai diri sendiri agar raih populariti dengan pantas.

Penyanyi itu tidak menyebut nama mana-mana penyanyi baru tetapi dia ada memberi hint baju pelik serta naiki lori dan serta-merta ramai mendakwa Zainal bercakap mengenai Aina Abdul.

Advertisement

Bagaimanapun, dakwaan itu disangkal oleh Zainal apabila dia memuat naik foto serta video bersama Aina Abdul.

Difahamkan dari hantaran itu, Zainal berkata tidak semesti pendapatnya itu bermaksud dia membenci atau tidak menyukai individu tersebut.

Katanya lagi, setiap individu di negara ini bebas untuk menyuarakan pandangan dan berharap agar orang ramai tidak menghukumnya kerana memberi pendapat sedemikian.

komen

komen

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen tidak berpuas hati dengan tindakan penyanyi terbabit dan menganggap Zainal sengaja cipta isu seperti itu dengan menggunakan nama Aina Abdul agar tiket konsertnya ‘Tiba Masa Zainal Abidin’ laris.

zainal
10 months ago

"Nak Popular Sampai Naik Lori, Pakai Baju Pelik" - Zainal Abidin Sindir Siapa Tu?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...