Sanggup Bawa Bayi 6 Bulan Daki Gunung Kesejukan, Netizen Dakwa Ibu Buat Semua Demi Konten

Kehidupan

Sanggup Bawa Bayi 6 Bulan Daki Gunung Kesejukan, Netizen Dakwa Ibu Buat Semua Demi Konten

Baru-baru ini, tular satu video yang difahamkan terjadi di negara jiran, Indonesia apabila seorang wanita membawa anak yang sedang tidur berusia enam bulan mendaki gunung.

Melalui video yang dimuat naik oleh seorang pengguna di laman Instagram, terdapat sekumpulan pendaki sedang berjalan menuruni gunung yang di daki.

Advertisement

Bagaimanapun, satu hal yang membuat ramai berasa ‘gerun’ melihatnya bila nampak seorang pendaki wanita sedang menggendong bayinya yang sedang nyenyak tidur sambil turun dari kawasan bergunung dipenuhi dengan pokok pine itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Igtainment (@admin_igtainment)

Kebanyakkan netizen risau tentang keadaan bayi terbabit kerana kesejukan biarpun wanita yang mendaki gunung bersama suaminya itu telah menyelimutkan bayi mereka.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen hantaran terbabit, rata-rata warganet terkejut melihat video yang dimuat naik itu kerana tindakan oleh wanita itu sememangnya membahayakan dan tidak masuk akal.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

mizz nina hujan
2 minggu lalu

Tular ‘Screenshot’ WhatsApp, Individu Dakwa Ada Bukti Noh Salleh Curang Dengan Mizz Nina

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...