Sambut Hari Lahir Ke-29, Niezam Zaidi Anggap Dugaan Dialami Sebagai Qada Dan Qadar

Hiburan

Sambut Hari Lahir Ke-29, Niezam Zaidi Anggap Dugaan Dialami Sebagai Qada Dan Qadar

Baru-baru ini, pelakon Niezam Zaidi bersama dua kru produksi ditangkap dan masih lagi dalam perbicaraan atas sebab kes penyalahgunaan dadah.

2 bulan lalu

Pelakon Niezam Zaidi Boleh Dihukum Penjara 5 Tahun

Advertisement

Bagaimanapun, Niezam menerima dan menganggap apa yang telah terjadi ke atas dirinya sekarang ini merupakan qada serta qadar yang hanya harus ditelan olehnya.

Pelakon filem M4M4 itu turut mengucapkan rasa syukur atas segala ketentuan yang diberikan buatnya serta menganggap hal ini sebagai sebuah takdir yang telah ditentukan oleh Allah S.W.T

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Incek Steady (@niezamzaidi)

Advertisement

Pada hantaran sama yang dibuat olehnya di Instagram, aktor tersebut memuat naik video mengucapkan ribuan terima kasih kepada peminat dan pengikutnya kerana mengingati serta mengucapkan selamat hari lahir kepadanya.

Assalamualaikum, terima kasih banyak-banyak kerana banyak mendoakan untuk saya. Semoga anda semua dirahmati, diberkati oleh Allah SWT.

 

Niezam Zaidi

Terdahulu,  Niezam bersama pengarah Mohd. Latiff Zami dan penolong pengarah, Saiful Zaidrin Ismail, telah ditahan pihak polis dalam satu serbuan yang dibuat di sebuah inap desa di Kuala Kangsar pada 7.15 pagi.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    October 28, 2021 at 11:56 am

    dah buat salah.. pndai pulak kata qada’dan qadar Allah.. Allah bagi akal untuk brfikir mana yng baik dan mana yng buruk.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...