Sambut Hari Kelahiran Ke-35, Zul Ariffin Berazam Untuk Tutup Kisah Lama

Hiburan

Sambut Hari Kelahiran Ke-35, Zul Ariffin Berazam Untuk Tutup Kisah Lama

Pelakon popular, Zul Ariffin dilaporkan telah menyambut hari kelahirannya yang ke-35, semalam.

Zul Ariffin
2 bulan lalu

Alami Tekanan Darah Tinggi, Zul Ariffin Dikejarkan Ke Hospital

Advertisement

Perkara tersebut turut dikongsikan Zul menerusi sebuah hantaran di Instagram miliknya di samping mengucapkan terima kasih kepada peminat yang memberikan ucapan selamat sempena hari istimewanya itu.

Zul juga menzahirkan perasaan syukur kerana Allah S.W.T telah merahmati kehidupannya meskipun banyak pengajaran berjaya dikutip sepanjang bergelar anak seni.

Advertisement

Terima kasih semua untuk ucapan, saya sangat hargai. Saya telah lalui setahun yang penuh dengan jatuh bangun dan saya bersyukur kepada Allah kerana memberi kekuatan kepada saya melaluinya. Allah telah tunjuk siapa yang benar dan tidak benar, siapa yang ada untuk saya dan siapa yang tidak, orang yang boleh saya percaya dan yang tak boleh percaya.

Tulisnya lagi, terlalu banyak kisah dan tauladan telah dipelajari dan sudah tiba masa untuk Zul menutup perkara-perkara lama serta membuka lembaran baru dalam hidup.

Selain itu, pelakon filem Tombiruo ini juga berkata para peminat di luar sana sentiasa menjadi tulang belakang dan tidak pernah sekalipun gagal memberikan sokongan padu terhadap dirinya.

“Saya ucapkan terima kasih dan akan tampil dengan lebih karakter, konten dan cerita untuk menemani anda semua di skrin..” ujarnya lagi di hantaran tersebut.

BeautifulNara ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari lahir  kepada Zul Ariffin, semoga panjang umur dan diberkati selalu hendaknya.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...