Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sambut Bunga Di Bridal Shower Nelydia, Uqasha Senrose Nafi Ikut Budaya Barat

Baru sahaja meraikan adiknya, Nelydia Senrose dalam satu majlis ‘bridal shower’ baru-baru ini, aksi pelakon Uqasha Senrose yang menyambut bunga yang dibaling oleh Nelydia menjadi buah mulut netizen dan  menerima pelbagai kritikan termasuklah terlalu ingin mengikut budaya barat.

Advertisement

Bagaimanapun, kata Uqasha ianya berlaku secara spontan dan hanya sekadar untuk suka-suka sahaja.

Tak sangka pula video yang dikongsikan itu mendapat perhatian daripada orang ramai. Kami semua bukan mengikut budaya asing, tapi perkara itu tidak dirancang daripada awal dan ia terjadi secara spontan saja.

Kalau diikutkan semua wanita yang berada di belakang tu sudah berpunya dan saya sahaja yang belum ada kekasih. Tak sangka pula saya yang dapat menangkap bunga itu dan mungkin itu adalah petanda bahawa saya juga akan berkahwin tidak lama lagi.

Mungkin juga tidak lama lagi Uqasha bakal bertemu dengan “Mr Right” beliau. Kita doakan yang baik-baik.

Sumber Berita : Astro Gempak 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. holland

    March 5, 2019 at 3:42 pm

    pastu? nak kami buat ape skrg ni?

  2. Anonymous

    March 5, 2019 at 3:37 pm

    Klu utk setakat suka2 apa salahnya tak jadi salah pun ;)

    • Anonymous

      March 5, 2019 at 3:42 pm

      sbb suka2 lah jdi ikutan..virus..

  3. Anonymous

    March 5, 2019 at 3:32 pm

    mmg budaya non muslim

    • Anonymous

      March 5, 2019 at 4:39 pm

      kita org yg non muslim pn tak buat benda ni…..

    • minah

      March 6, 2019 at 10:31 am

      memang la mat salleh yg suka buat mcm ni..tapi adakah aqidah korang akan terpesong bila baling/sambut bunga tu?? lemahnya

  4. mama bawang

    March 5, 2019 at 3:30 pm

    tapi aku tgk vid ni,adegan ni macam dirancang uqasha yang dapat bunga.. macam berlakon je.. x real..

    • Nor izah

      March 5, 2019 at 9:45 pm

      Betul, org lain semua pakai kasut.

  5. Anonymous

    March 5, 2019 at 3:29 pm

    First pic bukan Nelydia. Itu Uqasha.

    • Anonymous

      March 5, 2019 at 3:35 pm

      sama je dlm cerita, adik baling,kakak di blkang

    • minah

      March 6, 2019 at 10:29 am

      Dah memang citer pasal Uqasha kot….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top