Written by Bella | October 29th, 2017

Kehadiran Emma Maembong ke Super Spontan 2017 dan kelihatan mesra bersama Kamal Adli menimbulkan tanda-tanya dikalangan peminat mengenai status sebenar hubungan mereka kini. Adakah cinta mereka sudah bertaut kembali? Tidak mahu orang ramai terus salah anggap, Emma memberitahu beliau cuma memberikan sokongan kepada Kamal sebagai seorang kawan sahaja.

Saya pernah berjanji dengan Kamal untuk hadir memberikan sokongan sekiranya dia layak ke peringkat akhir. Saya hanya mengotakan janji yang pernah dibuat dulu. Jadi, jangan gaduh-gaduh kerana kami masih berkawan.

Salahkah kami berkawan biarpun tidak mempunyai hubungan istimewa lagi? Seperti yang pernah saya katakan sebelum ini, kita tidak tahu siapa jodoh kita. Memandangkan saya masih solo, tiada salah jika saya berkawan dengan sesiapa saja.

Tiga tahun bercinta dengan Kamal Adli bukanlah satu tempoh yang singkat. Setiap keputusan yang dibuat oleh Emma kami pasti sudah difikirkan dengan matang bukan? Kalau ada jodoh antara mereka adalah.

Sumber Berita : BH ONLINE

20 responses to Salah Ke Untuk Kami Berkawan Biarpun Tidak Bercinta Lagi? – Emma Maembong

  1. Anonymous says:

    X slh takat kwn je..nk kahwin pun OK je ..cuma org dh bosan citer dan drama cartoon kau tu emma

    24

    0
    • Anonymous says:

      Mmg tak salah berkawan. Tak salah jgk ko tunaikan janji tp perlu la nak upload dlm IG, tunjuk korang mesra giler, sengih lebor nak mampos. bila fan start buat assumption, ko tuduh fan yang psycho. Gedik nak mampus si maembong sorg ni.

      7

      0
  2. minah jambu say NO to drugs says:

    sape ada cakp salah kalau kau nak berkawan ngan kamal..kau ngan kamal nak gi jahanam itu korang punye pasal la n jangan babitkn zahirah..! bodoh punye kamal..!

    0

    1
  3. Anonymous says:

    gedik la lu…

    2

    0
  4. bosan says:

    gedik la lu…

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Blah la lu emma…
    Sbb cinta murahan korang ni menyebabkan
    org lain yg kena kecam…
    Bodoh nak mapussss..

    3

    0
  6. x10 says:

    beraksi tergedik2 kawan ke tu? errkkk

    2

    0
  7. ID says:

    Alaa..bia la..mmg lumrah utk pempuan rse diri terabai ble die dgn lelaki tu da lame bcinta..rse insecure..n normal utk lelaki start jdi cam less caring to d woman..bnde ni jdi bukan kt artis je..normal people pon..btw..after avrything..still trpulang kat jdoh..hehe

    2

    0
  8. Apeapejelah says:

    Mmm dan-dan…. Tak matured langsung minah ni.

    4

    0
  9. Anonymous says:

    Ak cuma trtanya2..kenapa ada lelaki tastenya mcm emma ni. Tak matured lgsung perangai..cara tindakan n pemikiran pn x matured..mcm ni pn ad org nk buat bini. Huhu

    4

    0
  10. Yoyo says:

    Mcm ayat2 bic je. Siap genggam2 tangan bagai boleh plak kate bekawan je.aku sarankan kamal adli carik je yg lain.mmg dari zaman zizan dulu aku tgk emma yg mcm x matang.gedik lebih minah ni

    8

    0
  11. Sitiiii says:

    Apesal emma ni asyik cakap tak bercinta la pe..si kamal lak asik ckp emma ni teman wanita dia..dah la kamal..xya la terhegeh2 kat emma lagi..sian ko..tah2 dia da ade len sebab tu dia xmo ngaku ko bf dia..

    1

    0
  12. Zaza says:

    Ermm ..mknanya betullah kenyataan emma sblom ni kata dh putus dan dn dah solo.sbb lpas menang aritu kamal terus buat statement nk kawin dgn emma taun depan dn kata diorg dh bersatu semula.mastu rasa konfius sikit.rupanya kamal yg masih xleh move on.erm.sudah lah kamal.org dh xnk xpayahlah terhegeh2.
    (Kalau emma buat statement uturun lpas ni harap abg nara jgn publish xerita diorg lg sebab bnda ni dh jadi mcm cerita cinta monyet bdk2 belom matang)

    2

    0
  13. benci netizen mulut longkang says:

    emma you’re so cute <3 hope you get a better life partner, than this annoying malay dude!

    0

    1
  14. mok cute says:

    berkawan tak salah…yg salah ko gi salam & cium tgn dia…kejadah…bodoh tu simpan sikit ye..maruah harga diri kena la jaga…

    8

    0
  15. Fido Dido says:

    Aik, lepas laki tu dh menang x jadi putus eh adik emma? Please la 2 ekor ni budak2 sgt! bosan gosip lain xde keee??

    1

    0
  16. Anonymous says:

    ah macm2 lah kau. masuk dunia artis kntroversi kau hanya dgn mende2 gini jer

    1

    0
  17. nazeeya says:

    Fikir sebelum berkata2, pls be a good muslimah.

    0

    0
  18. Anonymous says:

    kawan ea…hurm…sampai salam cium tangan ek…hahahahha

    0

    0

Leave a Comment

Optional