Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saksikan Majlis Pernikahan Awal Ashaari Dan Scha Al Yahya Secara Langsung

Hanya tinggal lebih kurang 3 jam lagi sebelum Scha Al Yahya akan bergelar isteri kepada Awal Ashaari. Kali ini anda semua akan dapat menyaksikan detik-detik manis pengantin baru ini kerana pihak Astro akan menyiarkan majlis pernikahan mereka secara langsung di Astro Ria (104) dan Astro Awani (501).

siaran langsung scha awal

Advertisement

Siaran langsung tersebut akan bermula pada jam 9 malam sehingga 9.30 malam. Abang Nara akan turut pergi ke majlis pernikahan Scha dan Awal untuk membuat liputan secara live. Jika anda ingin mengikuti perkembangan terkini, bolehlah follow Twitter BeautifulNara.

Sama-sama kita doakan majlis pernikahan mereka berdua akan berjalan dengan lancar. Amin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

44 Comments

  1. EIDA

    May 4, 2012 at 10:03 pm

    Tak de live pun kat RIA ???? Ntah pape je….

  2. marion kaunter

    May 4, 2012 at 10:00 pm

    npe aku nmpk pengantin mcm selekeh je??

  3. astro propa

    May 4, 2012 at 9:52 pm

    Takde live pun!

  4. Anonymous

    May 4, 2012 at 9:47 pm

    secara langsung la sangat…LANGSUNG TAKDE adalah!!!hahahahaa….sian pada yg tggu2…

  5. iera

    May 4, 2012 at 9:40 pm

    asal takde pn live dorang ni…ada masalah ke???tak jadi ke ria nak tayang…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top