Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sajat Terkena Penyakit Misteri, Ibunya Kata Ramai Yang Dengki

Minggu lalu, usahawan terkenal Nur Sajat dimasukkan hospital. Menurut pembantu peribadinya, Sajat terken penyakit misteri yang mengakibatkan beliau tidak sedarkan diri dan berada dalam keadaan lemah.

Advertisement

Semmalam, pembantu peribadinya memuat naik video perkembangan terbaru Sajat yang sudah pun dibenarkan pulang ke rumah tetapi masih lagi belum sihat sepenuhnya.

Sajat hanya  terlantar di atas katil ditemani oleh ahli keluarganya termasuk anak-anak dan ibunya.

Ditanya mengenai keadaan anaknya itu, ibu Sajat tidak memberikan banyak komen dan hanya menjelaskan mungkin apa yang berlaku kerana sifat dengki orang lain terhadap Sajat. Bagaimanapun, beliau tidak mahu menuduh sesiapa.

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen, mereka seakan tidak percaya Sajat benar-benar jatuh sakit dan mengatakan ia mungkin sekadar gimik ataupun lakonan. Namun, masih ada juga yang simpati dengan keadaan Sajat dan mendoakan agar beliau lekas pulih.

Tidak dinafikan, apa yang dilakukan Sajat sebelum ini dan kontroversi berkaitan status sebenar jantinanya membuatkan orang ramai rasa bengang, tapi kalau bab sakit ini kami rasa kebanyakkan orang tidak akan menipu, apa-apa pun, kita doakan sahaja kesihatan Sajat kembali pulih.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. elise

    March 31, 2019 at 4:32 pm

    Segalanya berlaku dengan izin Allah. Kalau Allah tak izin, sihir pun tak menjadi. Ada hikmah kenapa setiap itu berlaku. Mungkin Allah nak sedarkan kita, sihat ini pinjaman dan ajal itu boleh tiba bila-bila masa. Jadi bertaubatlah. Sudah-sudahlah buat dosa. Tapi aku tengok abang jat masih tak berubah juga kepada lelaki lepas sakit. Aduiii

  2. Anonymous

    March 28, 2019 at 10:30 am

    Mengandung kot.. pembawakan budak tu.. tahniah makcik bakal dpt cucu

  3. Dengar Makchik cakap

    March 26, 2019 at 3:11 pm

    Sakit apa …lakonan pondan ni ….

  4. Anonymous

    March 26, 2019 at 12:37 pm

    buat full medical check up CTSCAN MRI BLOODTEST
    ada result baru boleh cakap penyakit misteri
    kalau tak baik diam istighfar bebanyak

  5. Anonymous

    March 26, 2019 at 11:18 am

    takpe la cik.. kitorang doa kan pun tk skuat makbulnya doa seorang ibu.. doa ibu ne direct tade hijab nya.. gws sajat.. smoga lepas ne ko kembali ke jalan yg d redhai Allah.. seriously kalau kau betul2 berubah, lagi ramai yang mendoakan kau.. instead of skrg ne kecaman dan makian je dpt kat kau.. jgn kau kata pahala cacian dpt kat kau.. pahala dosa tu atas Dia.. kot ko sakit ne propa.. n so.. tkleh la nk ckp apa da.. hidup dalam penafian dan penipuan.. tkkan selamanya tenang.. melainkan Dia dah tutup hati kau untuk dekatkan dri pada Nya. nauzubillah..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top