March 25th, 2019

Minggu lalu, usahawan terkenal Nur Sajat dimasukkan hospital. Menurut pembantu peribadinya, Sajat terken penyakit misteri yang mengakibatkan beliau tidak sedarkan diri dan berada dalam keadaan lemah.

Semmalam, pembantu peribadinya memuat naik video perkembangan terbaru Sajat yang sudah pun dibenarkan pulang ke rumah tetapi masih lagi belum sihat sepenuhnya.

Sajat hanya  terlantar di atas katil ditemani oleh ahli keluarganya termasuk anak-anak dan ibunya.

Ditanya mengenai keadaan anaknya itu, ibu Sajat tidak memberikan banyak komen dan hanya menjelaskan mungkin apa yang berlaku kerana sifat dengki orang lain terhadap Sajat. Bagaimanapun, beliau tidak mahu menuduh sesiapa.

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen, mereka seakan tidak percaya Sajat benar-benar jatuh sakit dan mengatakan ia mungkin sekadar gimik ataupun lakonan. Namun, masih ada juga yang simpati dengan keadaan Sajat dan mendoakan agar beliau lekas pulih.

Tidak dinafikan, apa yang dilakukan Sajat sebelum ini dan kontroversi berkaitan status sebenar jantinanya membuatkan orang ramai rasa bengang, tapi kalau bab sakit ini kami rasa kebanyakkan orang tidak akan menipu, apa-apa pun, kita doakan sahaja kesihatan Sajat kembali pulih.


39 responses to “Sajat Terkena Penyakit Misteri, Ibunya Kata Ramai Yang Dengki”

  1. elise says:

    Segalanya berlaku dengan izin Allah. Kalau Allah tak izin, sihir pun tak menjadi. Ada hikmah kenapa setiap itu berlaku. Mungkin Allah nak sedarkan kita, sihat ini pinjaman dan ajal itu boleh tiba bila-bila masa. Jadi bertaubatlah. Sudah-sudahlah buat dosa. Tapi aku tengok abang jat masih tak berubah juga kepada lelaki lepas sakit. Aduiii

  2. Anonymous says:

    Mengandung kot.. pembawakan budak tu.. tahniah makcik bakal dpt cucu

  3. Dengar Makchik cakap says:

    Sakit apa …lakonan pondan ni ….

  4. Anonymous says:

    buat full medical check up CTSCAN MRI BLOODTEST
    ada result baru boleh cakap penyakit misteri
    kalau tak baik diam istighfar bebanyak

  5. Anonymous says:

    takpe la cik.. kitorang doa kan pun tk skuat makbulnya doa seorang ibu.. doa ibu ne direct tade hijab nya.. gws sajat.. smoga lepas ne ko kembali ke jalan yg d redhai Allah.. seriously kalau kau betul2 berubah, lagi ramai yang mendoakan kau.. instead of skrg ne kecaman dan makian je dpt kat kau.. jgn kau kata pahala cacian dpt kat kau.. pahala dosa tu atas Dia.. kot ko sakit ne propa.. n so.. tkleh la nk ckp apa da.. hidup dalam penafian dan penipuan.. tkkan selamanya tenang.. melainkan Dia dah tutup hati kau untuk dekatkan dri pada Nya. nauzubillah..

Loading...