Sajat Nak Saman? Saya Alu-alukan Sajat Saman Saya – Papagomo

Sajat Nak Saman? Saya Alu-alukan Sajat Saman Saya – Papagomo

Sir Azri atau lebih dikenali sebagai Papagomo dalam satu rakaman video mendakwa, dia mengalu-alukan jika usahawan Nur Sajat ingin mengambil tindakan saman terhadapnya.

Advertisement

Dalam rakaman yang dimuat naik ke rangkaian YouTubenya, Papagomo memberi reaksi mengenai kenyataan Sajat ingin mengambil tindakan undang-undang ke atasnya dan berkata:

Hey, Jat. Aku kalau bab-bab saman ni, aku dah lali, aku dah tepu, tau. Dan sebenarnya aku sendiri pun mengalu-alukan untuk Sajat jalankan tindakan saman ini, kerana apabila naik ke mahkamah, ia merupakan satu perkara yang paling sedap. Karana kita akan dapat tahu identiti Sajat yang sebenar.

Dan paling penting, kita nak tarik mak bapak dia duduk dalam kandang, untuk mengesahkan semasa lahir adakah Sajat mempunyai kemaluan wanita ataupun ‘belalai’.

Video tersebut boleh ditonton di bawah:

Dalam video yang sama, Papagomo mendakwa bukan dia yang menimbulkan provokasi, tetapi kenyataan Sajat kepada  umum mengenai dirinya seorang perempuan disifatkan oleh beliau sebagai satu penipuan dan usahawan itu perlu memohon maaf di atas kenyataan mengaibkan yang pernah dibuat olehnya.

Ujar Papagomo, Jat, kalau nak saman, segerakan. I’m ready. – beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

27 Comments

  1. Kak beyonce

    February 17, 2018 at 6:53 am

    Papagomo ni nk ape sbnrnye….pelik aku gn dia ni asik kes sajat je memanjang…memang dh xde kje ke asik sibok hal org….trjubo2 geli aku…nk jubo sajat tp sajat xbg kot tula meroyan sakan…

    • Tampor ko

      February 17, 2018 at 9:03 am

      U follow citer dri awal, sajat suka buat kontroversi dn hampir nk menikah dgn kaum sjenis

  2. lol

    February 17, 2018 at 6:12 am

    honestly aku tak sokong sajat dah mmg cara dia slh di sisi agama , tapi aku lagi menyampah ngan papagomo tu kaki kunyit melyn mengayat pondan kemain , korang blh tenggok kt you tube papagomo tu mengedik mcm mn ! dah tak dpt nak menjubo ngan sajat tu yg dia meroyan tak abis2 !! muka pon terang2 musibat jahil pkai rantai emas selamba je !! nampak benor bertindak ke atas sajat bkn kerana Allah tapi sbb sajat tak lyn dia !l what a losser !!

    • Anonymous

      February 17, 2018 at 12:42 pm

      Betul ke dia berkenankan sajat? Kau pandai2 ajer

  3. anonymous

    February 16, 2018 at 9:39 pm

    saman sajat si gila sex ni jgn kasi can

  4. Wekkkkkkk

    February 16, 2018 at 4:39 pm

    Org benar mesti berani

    • seri

      February 18, 2018 at 1:40 pm

      yang baik dari Allah, yang x baik dari kita sendiri

  5. Anonymous

    February 16, 2018 at 4:36 pm

    Yg mumunggung sajat dolo2 boleh tampil ke kandang jugak x, masa dolo2 tu sajat x kaya, ropa lain mesti yg memunggung tu dh x kenal sajat skrg, ala boleh je dtg, tapi muka tutop lh.

Loading...