Written by Bella | April 18th, 2019

Sebelum bergelar usahawan kosmetik, Nur Sajat aktif dalam bidang peragaan dan sehingga kini beliau tetap mencintai bidang itu.

Baru-baru ini, timbul khabar angin mengatakan Sajat telah melaburkan ratusan ribu ringgit untuk menaja pertandingan ratu cantik transgender. Tentunya perkara itu mengundang rasa kurang senang sesetengah pihak.

Bagaimanapun, Sajat menafikan dakwaan tersebut. Jelasnya, beliau hanya menaja pertandingan Miss Grand Malaysia 2019 dimana kesemua peserta pertandingan itu terdiri daripada wanita sahaja. Tidak faham kenapa isu transgender boleh berbangkit.

Tak ada isu transgender dan tak mungkin orang akan kaitkan langsung dengan Miss Grand Malaysia. Segala maklumat awal dikongsi mengenai pertandingan ini juga sudah menjelaskan bahawa calon yang menyertainya terdiri daripada golongan yang 100 peratus wanita.

Yang nak membawang, teruskan membawang, kerana saya hanya bertindak sebagai penaja saja.Kalau mereka tetap rasa ada transgender, terpulang, kita tak boleh halang tapi yang pasti pertandingan ni memang untuk wanita.

Tujuan Sajat melabur ratusan ribu ringgit dan bekerjasama dengan pihak penganjur pertandingan ratu cantik itu adalah bagi mengetengahkan bakat wanita dan menaikkan martabat mereka.

Sumber Berita : Malaysiakini

34 responses to Sajat Labur Ratusan Ribu Ringgit Taja Pertandingan Ratu Cantik Transgender?

  1. Anonymous says:

    2019 dh nk masuk mei..bila nk menikah..

  2. Anonymous says:

    “Kalau mereka tetap rasa ada transgender, terpulang, kita tak boleh halang tapi yang pasti pertandingan ni memang untuk wanita.”

    ..mestilah boleh halang, byk cara nk tahu wanita yg tulen, melainkan x tunjuk k/p.
    ..kalau terlepas juga, pasti ada unsur2 rasuah..

    ayat x boleh pakai

  3. ENON says:

    OK KALI NI AKU PERCYA CKP BANGJAT.

  4. luvluv says:

    kita asyik cakap haram jadah lah , apalah … tpi hakikat sajat makin lama makin kaya ,…..tak tau lah kita yang tak betul ke atau sajat yang betul

    • faraj says:

      “saya sanggup misekin dr Dua Alam pastu nk kawin sejenis plakkkkkk..” baik tukaq Agama jerrr..!!

    • Anonymous says:

      bole bawak mati ker harta2 tu…. lebih2 lagi sanggup potong burung & mengaku wanita semata nk laku jualan… berkat nyer di mana sis

    • Anonymous says:

      itu namanya “istidraj” wahai luvluv…

      • Anonymous says:

        betul , semua pae yang di dapat istidraj … jgn lah cemburu atas kejayaan dia … allah sedang meguji dia …

    • Anonymous says:

      So hebat sgt la kaya tu?
      Citer tamil pun ada kata “kalo dah mati seposen pun xleh bawak ke kubur”

    • Anonymous says:

      Allah beri cubaan dgn bapuk ini…..

  5. faraj says:

    “Kalau dua Alam , ko taja apa pun Haram jadah..tu jerrr”