Sajat Dedah Ramai Cuba Pisahkannya Dengan Kekasih

Hiburan

Sajat Dedah Ramai Cuba Pisahkannya Dengan Kekasih

Tidak ambil pusing soal kontroversi status jantinanya dan isu dia menunaikan umrah berpakaian seperti wanita, usahawan kosmetik Nur Sajat atau Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman kini menikmati fasa bahagia, memadu asmara dengan kekasih barunya yang kacak iaitu seorang model dari Lubnan, Jad Issa atau lebih dikenali sebagai Jadooss.

sajat kekasih

Advertisement

Mereka begitu terbuka menayang momen romantis dan kemesraan bersama di media sosial, menunjukkan betapa hangat membara cinta mereka.

Namun, khabarnya ramai orang Malaysia yang kurang senang dengan hubungan intim  pasangan merpati dua sejoli itu.

https://www.instagram.com/p/B8-8M6KhuVN/

Sajat mendedahkan kekasihnya, telah menerima banyak kiriman mesej peribadi di Instagram dimana ramai yang cuba memisahkan cinta mereka.

Advertisement

“Tak perlu beria-ria nak bagitahu saya siapa” – Sajat

nur sajat sajat sajat dan kekasih

sajat

Menurut Sajat, rata-rata netizen ingin membongkarkan identiti sebenar dirinya namun tidak diendahkan oleh kekasihnya.

Pada masa yang sama, dia turut memberi peringatan kepada semua orang supaya berhenti mengganggu kekasihnya memandangkan hubungan mereka sudah mendapat restu.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

10 Comments

  1. saje nk sibuk

    March 5, 2020 at 4:04 pm

    kalau beeeeeeeeetul perempuan pun..elok sgt la tu bcium bpeluk..jat jat

  2. Bapuk ku jantan

    March 5, 2020 at 3:39 pm

    Balik umrah ….

  3. jurgen klopp

    March 5, 2020 at 3:09 pm

    insaflah muhammad sajad kamaruz zaman, dunia sementara..ntah esok atau lusa kita dah berada di alam barzakh.

    masa tu,aku,kau dan kita smua akan betul2 myesal kalau mengingkari perintah tuhan semasa hidup di alam dunia yg onuh tipu daya ni.

    kembali kepada fitrah.

  4. bibik

    March 5, 2020 at 12:40 pm

    auuuu auummm… ehehhe gurau jah.. jat.. dgr ni ye. wlu siapa pun engkau di mata manusia di mata Allah engkau tetap lah lelaki. selallu lah ingat saat ko di dalam kubur nnti. dipukul oleh malaikat bkn mcm warden pjara pkul pnjenayah ye. harap maklum.

  5. Jantan tak sedar diri

    March 5, 2020 at 12:22 pm

    OMG!!!! tolong la abang sajat oii.. takdanya kami heran dgn bf kau tu. dia suka kau pun sbb kau kaya walaupun kau jantan. cuba kau haprak, pandang pun tidak.

Loading...