Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Saida Nafi Gosip Bakal Kahwini Penerbit Drama Berstatus Duda

Salah satu dakwaan yang dikemukakan oleh bekas suami Saida ialah isterinya itu angau dengan lelaki lain ketika dalam perkahwinan mereka. Namun selepas penceraian berlaku, Saida sehingga hari ini masih tidak berkahwin dengan mana-mana lelaki yang kononnya menjadi punca penceraian mereka.
saida

Semalam, blog RotiKaya menulis mengenai gosip yang kononnya Saida bakal berkahwin dengan seorang penerbit drama berstatus duda tidak lama lagi. Namun hari ini, menerusi Media Hiburan, Saida menafikan kebenaran gosip tersebut. Kata Saida:-

Advertisement

Kepada penulis atau pemberitahu (sumber) itu, sila jaga diri sendiri. Buat apa hebohkan cerita orang lain yang tidak benar sama sekali. Jangan sesuka hati melaporkan cerita tanpa usul periksa dan bertanya terlebih dahulu. iada guna saya membaca cerita yang dikeluarkan, nanti buat sakit hati. Jadi saya abaikan sahaja. Saya percaya tuhan sudah mengatur jodoh seseorang. Jika benar saya sudah mempunyai pasangan dan ke arah untuk berkahwin saya sedia untuk berkongsi.

saida
Diharap dengan penerangan daripada Saida ini, semua pihak boleh menganggap gosip itu hanya satu gurauan daripada peminat kepada dirinya. Kemungkinan besar cerita ini timbul kerana Saida sudah hampir setahun bergelar janda. Agaknya peminat tidak sabar untuk melihat Saida naik ke atas pelamin sekali lagi. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

50 Comments

  1. bulan purnama

    October 18, 2012 at 5:19 pm

    semua keturunan mmg suka amik hak org…

  2. abg mat

    October 18, 2012 at 4:44 pm

    bagi free pun aku tak mau

    • bujang

      October 19, 2012 at 9:15 pm

      Kalau aku endak kalau bagi free….boleh jadi tukang bancuh kopi atau kutip pakaian kotor untuk dicuci.

  3. Anonymous

    October 18, 2012 at 4:32 pm

    alamak!!!dok buat diva lak minah nie tuihhh!!!

  4. Keluarga taruddin mmg hancor leboq

    October 18, 2012 at 4:28 pm

    Sorang kacau laki org..
    Sorang tinggalkan laki sebab lelaki lain..
    Sorang lagi mengandung luar nikah..
    Arwah pak taruddin x reti jaga anak pompuan..

    • nooriez

      October 18, 2012 at 4:41 pm

      ko ni x baik la.. bapak dier dlm kubur tu jugak ko nk ungkit.. mne ade mak bapak suke tgk anak2nyer camtu… melainkn anak2nyer da merenyam sgt.. nak x nak mak bapak terpaksa ikut!!

    • minah

      October 18, 2012 at 7:35 pm

      yg dah meninggal xperlu disebut2 cmtu.. x baik..

    • tak tau nak cakap ada daaa

      October 19, 2012 at 9:05 am

      betul la kata org… anak adalah harta dunia akhirat… anak soleh/solehah = selamat ibubapa kat akhirat kelak… anak kureng asuhan agama = bukan doa yg diberi malah cacian nista org beri…. apa2 pun jgn la libatkan yg telah pergi…

    • bujang

      October 19, 2012 at 9:11 pm

      Itu aku setuju bila orang dah meninggal jangan disebut aibnya dan jangan dikutuk x baik……

    • JoyahJinki

      October 19, 2012 at 9:10 am

      entahnye..
      kalau tak suka sekalipun bukan macam ni caranya nak mengata orang lebih2

  5. fizah akinyemi

    October 18, 2012 at 3:31 pm

    just like her sister huh….

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top