Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Safee Sali Hiasi Muka Depan Majalah Maskulin Jun 2012

Semakin hari Abang Nara tengok pemain bola sepak Malaysia semakin banyak mendapat coverage di media. Ada yang masuk majalah, ada yang jadi duta produk dan macam-macam lagilah. Ini sebenarnya satu perkembangan yang sangat baik untuk kemajuan bola sepak negara kita.

safee sali

Advertisement

Setelah Safee Sali yang bergelar jutawan dengan mendapatkan kontrak jutaan ringgit bermain di Indonesia, ada khabar angin yang menyatakan gaji Nazmi Faiz bermain di kelab Portugal bernilai RM300,000 sebulan. Itu satu angka yang sangat lumayan. Semoga dengan pencapaian mereka berdua lebih ramai anak muda yang akan berminat untuk menceburi bidang bola sepak.

safee sali

Sekali tengok, makin macho dan tampan pulak Safee Sali ini sejak dah jadi single kembali. Ada sesiapa berminat?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

48 Comments

  1. nyah dangdut

    June 2, 2012 at 3:33 am

    aku lah kekasih safee yg sebenar..

    • xtau la nama sy apa...ampa tau dak??

      June 2, 2012 at 8:52 pm

      baru aku tau hg kasih dia muncui kt sini.cari publisiti kaa??

  2. Hidup Tak Selalu Cerah

    June 2, 2012 at 12:20 am

    Dah femes dan jadi jutawan, lupa anak bini….
    Camni lah lumrah kehidupan….
    Hidup ibarat roda, hari ini di atas, esok lusa belum pasti.

    • BELUM KAWIN

      June 2, 2012 at 8:59 pm

      Risaunya bakal laki aku gini…macam mana la agaknya suami aku nanti.

  3. 7 Teknik Terokai Tubuh Wanita

    June 1, 2012 at 11:55 pm

    Not Bad !

  4. minah

    June 1, 2012 at 10:32 pm

    nak………………………………………………………………………………………………. isi________________ 0 bole~?

  5. megan

    June 1, 2012 at 9:41 pm

    kenapa mesti skg ni..personaliti yg femes…sikit2 nak cerai…haih…ada kah sebab jumpa wanita yg lebih hebat dr isteri pertama?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top