Written by AbangNara | December 9th, 2013

Tahniah diucapkan buat pemain bola sepak kebangsaan, Safee Sali yang bakal mengakhiri zaman dudanya dengan seorang wanita warga Indonesia. Majlis perkahwinan sebelah pihak lelaki bakal berlangsung pada 28 Disember ini. Safee sebelum ini pernah berkahwin dengan Sabarina Yusoff pada tahun 2007 dan bercerai pada 2012 dengan 2 orang anak hasil perkahwinan tersebut.

safee sali dan isteri

Di dalam kad kahwin yang telah tersebar, nama bakal isteri Safee Sali ialah Sasha. Memang padan sekali. Safee & Sasha. Muka pun ada iras. Semoga perkahwinan kali ini berkekalan sehingga ke akhir hayat.

safee sali dan isteri

Jutaan tahniah diucapkan buat Safee dan Sasha atas berita gembira ini. Semoga dengan perkahwinan ini, kehidupan Safee akan lebih teratur dan tenang sekaligus meningkatkan mutu permainannya di atas padang. Tahniah Safee dan Sasha!!!

101 responses to Safee Sali Bakal Kahwini Warga Indonesia 28 Disember Ini

  1. pa ku duli says:

    ppuan ni mcm kasar je ku tngok…xde lemah lembutnyerr..

    • minah jambu merah biru says:

      atas katil baru boleh tau dia kasar ke lembot huhu ..

      • pot luck says:

        Harapkan lembut atas katil tak kemana? Nak bawak ke majlis malu, nak bawa ke masjid malu sebab kasar. Sampai satu tahap kelembutan atas katil pun hilang sebab dah tak mampu.

  2. Kitty says:

    Pasti mengguris hati ibu kepada anak2nyer…..

  3. akulahperempuanittew says:

    WTF!!!! Jantan Dayus Team!! patut main bola mcm hampeh skrg!! Kor dengan Edelnotelo outttt!!!! Next!!!!

  4. mak jemah ader aku kisah!! says:

    die nie da lama la kawin ngn minah endon 2. masa ak g endon 2 taun lepas. bapak yg driver 2 kate safee nie da kawin ngn perempuan bandung sana. media2 sana semua da tau. media cni je x tau. maybe da tau tp buat2 x tau. mls nk layan safee nie kot. masa 2 safee masih ngn pelita jaya lg. gambar2 dier ngn perempuan bandung sana pon da tersebar. (yola perempuan bandung cantik2 uolssss).

  5. Omaigoodeness….btl ke dh lama kwin? Anyway…sepadanlah muke mereka 2…safee tu muka emm…tak lalu nak tengok…muke kena ngan perangai…..opssssssss

  6. Mak jemur ikan masin tepi parit says:

    Siapa ni ?
    Dia ni retis ke ?
    Apasal abg nara cover cerita pasal mamat muka BOYAN bukan retis ni ?

  7. karly says:

    kalau nak kahwin, kahwin lah, asal ingat tanggung jawab kat anak2, sudah…. Sekian, terima kasih..

  8. mona pendi says:

    mcm muka bapok jerk… oppssss sori!!

  9. mia says:

    ingat lawa macam luna maya ke.. hmmm..

  10. Majlis pkahwinan?nikah nyer emang udah kok….d indon Sana nikah ya pak?emang gratis n Padan bangat…muka kayak safee ngak padan kok sama si cantik Luna Maya….ngak ganteng deh….

  11. SHO says:

    nenek aku lagi cantik lah… masa dia muda dulu lah…jangan marah haa…

  12. Karma Wijaya says:

    Siapa bilang aku memilih dia …..kerna kau tak seputih Melati ooohh…

  13. Anonymous says:

    mesti perempuan malaysia .. byk yg akan makan hati .. cemburu ler tu .. haha

    • manjasari says:

      Bukan perempuan Malaysia makan hati tapi [email protected] kat anak-anak dia sebab selalunya bila kawin perempuan indon ni semuanya lupa tanggungjawab. Semua di-control. Supaya tidak di kutuk kemudian hari harap-harap isteri dia yang Indon ni kena jaga jangan sampai tercontrol harta Safi.